Några alster….

…..kommer här:

harmoni.jpeg
Till en skissutmaning på Scrapinspiration. Materialet finns hos Mians Scrap & Design:
Chatterbox Chocolate Woods
Chatterbox Woods Floral
Chatterbox Foyer Floral
Egna chipboard av svart cardstock och Cuttlebug-alfabetet Red Tag Sale
Revolution Antique Flourish (stansat ut i svart dekorgummi)
Blomma Gerbera Brown från Bazzill
Blomma Gerbera French Vanilia från Bazzill
Blomma Forever Flowers från Prima Marketing

forfattare.jpeg
Till skissutmaningen på Swescrap.

nygifta1.jpeg 
Ett bröllopskort till försäljning i blomsterbutiken.

161.jpeg
Ett kort till Alexandra som fyller 16 år på onsdag….lilla gumman……. Jag har liftat ett kort av Webmosterhelene.

Det var det hela. Jag jobbade till 17.30 idag så nu ska jag äntligen få sätta mig i min lilla vrå……. 

 


 

11 svar to “Några alster….”

  1. zizzi Says:

    Jag älskar att kika förbi här!!!!!!!!!!!!!!

  2. Karin Says:

    Oj, så mycket det händer här hela tiden. Gillar ”Harmoni” alldeles speciellt!!

  3. Lotta/ FruH Says:

    Alltid lika härligt att kika in hos dej och få ta del av dina
    makallösa alster! Tack för att vi får ta del av dom!
    Kramisar,
    Lotta/ FruH

  4. Hella Says:

    Hej hej.. ditt paket är på gång, packat det idag, men hann inte med posten. Men jag skickar det till dig i morrn! 🙂

    Du får gärna lägga in dina kort i vårt galleri på scrappiz nu om du vill..

    ha det gott! /Hella

  5. monica Says:

    Tack för att du delar med dig och inspirerar, allt du gör blir så fint! Behöver all inpspiration jag kan få idag, har flera beställningskort som MÅSTE göras…
    *kram*

  6. Milla Says:

    Sååå underbara LO:er!! Wow!! Korten är också kanonfina.
    Tack för kommentaren i min blogg! Det känns allt lite trist när det ena avlöser det andra. Som sagt, tur att det går över! =)

  7. K8an Says:

    Hur hinner du med allt, nästan varje dag tycker jag du har nya super läckra saker att visa upp.. Förrviso är det toppen för det är så ofta du ger mig inspiration!

    Kram

  8. Maria Hassel Says:

    Oj, oj oj! Jag blir lika förvånad varje gång över din produktion! Hur hinner du med? Jättefina alster denna gången också…själv är jag snart färdig med fingervante 2….men det har tagit lååång tid. Nästa projekt ska nog bli sockar.
    Vart i Kroatien ska ni på semester, flyg/buss? Kostnad? Är nyfiken på resor just nu.
    Maria Hassel

  9. Petra/Paradise Says:

    VIlka fina kort å lo´s du gjort!!! bröllopskortet var för härligt!! =D
    förresten..jag hänger ju inte med i svängarna. Men är du inte längre DT för landstoken? Jag har inte sett något från dej med hennes grejer på länge..*?*
    Kram kram Petra

  10. Camilla / Smörblomman Says:

    Hej Mia! Du gör alltid så underbara saker!!

  11. Fia Says:

    Superfina alster som vanligt!! Översta lo´n är såååå snygg!

Kommentera

