En deppig helg….

…och jag vet inte varför. I går hade vi kalas för Alexandra, vilket gick bra med uppskattad mat och trevliga gäster. Efter att de åkt hem bara flög deppigheten på mig….jag kände inte för att pyssla (och DÅ är det illa!), och jag såg inte ens färdigt Melodifestivalen med familjen utan gick och la mig med den bärbara datorn för att kolla slutet i sängen. Idag har det varit lika illa….sur, ledsen, arg……och utan att kunna sätta fingret på varför. Pysslat lite halvhjärtat utan någon större glädje och även varit på Noas innebandymatch. Inte blev jag gladare av att de fick stryk. =(  Nej, usch vilket tråkigt, gnälligt och negativt inlägg. Hoppas nästa blir gladare!

Här är i alla alla fall ett minialbum jag gjorde för ett tag sedan som DT-uppdrag för Mians Scrap & Design:

minialbumframsida.jpeg minialbumjogge.jpeg minialbumsanna.jpeg minialbumnoa.jpeg minialbumjennifer.jpeg
Material:
*File folder You Do
*Mönstrat papper Basic Grey Two Scoops
Ice Cream Parlor
Spumoni
Mon-fat Yogurt
Pistacio Almond
Mint Chocolate Chip
*Clearstamps Sassafras Lass Doodled Brackets
*Chipboard Basic Grey Two Spooks
*Chipboard Li´l Davis Stripped Chip
*Blommor från Prima Marketing Forever Flowers
*Brads Reprint
*Band från Danmark
*Clearstamps Urban Lily Little Things
*Cuttlebugalfabet Red Tag Sale
*Svart, rosa, vit, turkos cardstock
*Vit penna Soufflé Sakura
*Chipboard Scrap Works Shimmer Lucky In Love
*Filtbård Scroll White 

Här ett kort jag gjorde till en utmaning på Scraputmaningen (material från Mians Scrap & Design)
overlayhjarta.jpeg
Material:
*Vit och svart cardstock
*Chatterbox Foyer Heart
*Egna chipboard av Cuttlebug-alfabetet Red Tag Sale
*Vit Soufflé
*Brads Metallic Blå från Reprint
Hjärtanet har jag gjort genom att stämpla på lamineringsplast och sedan laminerat.

Här en LO till en utmaning där temat var kärlek och man skulle använda färgerna vit, rosa och röd. Den blev inte publicerad och jag förstår varför….är inte alls nöjd med den när jag ser den igen.
lovey.jpeg

Det var allt denna söndagen. Hoppas humöret lättar tills i morgon….tycker synd om barnen och kollegorna på jobbet om jag ska gå och se ut som en sur citron. =( 

Ni får ha en jättebra vecka!

15 svar to “En deppig helg….”

  1. SusanneSj Says:

    Om jag hade varit ett scrapföretag och haft dig som DT. Då hade jag gått runt och studsat av lycka flera gånger om dagen. Du är HELT oslagbar. Jag förstår inte vart du får allt ifrån. Jag börjar verkligen fundera på om du kommer från en annan planet???
    Detta minialbum är ju helt fantastiskt. WOW!
    Ditt kort o LO som du gjort är lika fina dom.

    Men du, det lät ju inte bra att du känner dig deppig.
    Tror du inte att det är allt som varit, barnen sjuka, du sjuk att det är en liten eftersläng på detta?
    Jag hoppas att det släpper och att du kommer känna dig glad snart igen.
    *kramar om*

  2. SusanneSj Says:

    Asch då! ; D
    Jag glömde tacka för en urgullig kommentar hos mig. Själv var jag måttligt road av detta kort för jag gillar INTE färgerna gult o organge. Jag gillar mycket bättre JÅÅÅÅSA!!!!
    *Kramis*

  3. Maritha Says:

    Jag skickar dig en KRAM och hoppas att humöret vänder..

    Jättehärligt minialbum… Layouten och kortet är självklart åxå fint!

  4. SannaF Says:

    Precis så har jag också känt mig ett tag! Det är inte kul!!!
    Hoppas det går över snart!!!!
    Vilka urfina saker du har gjort igen!!!
    Om du kikar in i min andra blogg http://sannafs.blogspot.com så får du se att jag har jobbat lite med mitt scraprum… Funderar på om jag ska vara lite duktig och gå in o spackla där nu också!

    KRAMAR i massor från SannaF

  5. Lotta/ FruH Says:

    Tror faktiskt att en BIA skulle muntra upp dej!!! Nä, skämt å sido, ibland har man väl sina dagar, man kan väl inte vara glad jämt, eller?
    Vet du Mia, du är en rackare på att skapa snygga saker och har en helskön stil!!
    Kramelikram,
    Lotta/ FruH

  6. Charlotta Says:

    Halloj…. fina alster du gjort !! och du… man kan inte vara på topp jämt… man får vara nere ibland .. även om man inte har några direkta orsaker .. ( men det här vädret som varit den här vintern kan ju göra vem som helst deppig… )!!Men… när du minst anar det så är du glad igen !! Take care !

  7. Milla Says:

    Stor KRAM från mig!! Vissa dagar kan ju vara så där. Jag tror det har med våra kvinnliga hormoner att göra… Något som måste uuuut bara 😉
    Hoppas du känner dig bättre idag!
    Minialbumet är underbart och dina LO:er likaså.

  8. gunilla/nilla Says:

    Inget vidare att läsa att du inte är på topp. Tror och hoppas att du snart känner dig gladare igen!
    Glad blir man när man ser allt fint som du skapar. Slutar inte att förvånas över dina underbara alster och din fantasi. Du är en stor inspirationskälla. Var får du alla idéer ifrån? Själv sitter jag och vänder och vrider på mina kort tusentals gånger innan jag får till det.
    Ha en skön måndag. Hoppas du mår lite bättre idag.♥
    Kram/Gunilla

  9. Moncia O Says:

    Hoppas att du mår bättre idag. Som sagt det är inte alltid man är på topp.
    Jag vet att även när du inte är på topp så presterar du bra.
    (talar utav erfarenhet med dig som DT)
    Jätte mcyket snyggt du gjort. Sååå produktiv.

    Kram Monica

  10. K8an Says:

    Hoppas du mår bättre idag!

    Det är aldrig kul att vara nere, själv brukar jag försöka tänka på att våren närmar sig och alla trevligheter och utomhus aktiviteter som kommer med det! Funkar för det mesta med mig 😀

    Urläckert minialbum!!

    KRAM!!

  11. monica Says:

    Hoppas dagen varit bättre för dig idag…jobbigt o inte må bra =( Här har vi haft toppenväder idag – allt känns lite lättare då (o har man sen semester så är ju inte det helt fel heller!)

    Underbara alster du producerar hela tiden…önskar jag hade din fantasi!

    *kram*

  12. Mette Says:

    Men vännen…. Jag hoppas att du snart ska känna dig glad och kreativ igen! Tänker på dig massor!

    Underbart minialbum! Älskar det! 🙂

    Kramar
    Mette

  13. Fia Says:

    Trist att du e nere…Hoppas det har vänt! Kanske blir lite gladare när du läser kommentarerna här…Ta åt dig, för vi menar verkligen det: du är en fantastisk inspiratör! Stor kram!

  14. ulrika_m Says:

    Oj oj oj vilket fint minialbum! Fina färger och underbart dekorerat. Det ger mig inspiration! Tack!

  15. Jessica Says:

    Så fina alsters du har 😀 Man är då defentivt nybörjare jämnfört med vad man har sett hittills hos andra… 😛 Har bara hållt på med scrapping sen nov 07.

Kommentera

