Ingen förbättring….

…..vad gäller humöret. Fortfarande deppig. Inte blir det bättre av den konstiga stämningen på jobbet heller. Varför ska det alltid bli onödigt tjafs kvinnor/tjejer emellan? Jag blir bara så trött…… Någon som har något roligt jobb att erbjuda mig? Gärna något pyssel-relaterat….helst med hög lön och massor med tid till scrap och kortmakeri. Det gör inget om materialet ingår. =) Skämt o sido, jag har mer och mer börjat fundera på att söka något helt annat, vet bara inte vad. Så är det ju så också att lediga jobb inte växer på trä´n.

Jag har tagit semester imorgon för att följa med sonen på fotbollscup. Eftermiddagen och en del av kvällen blir alltså till att tillbringa i en sporthall. Ska bli superkul! Bra att få lite annat att tänka på också. Här en LO till skissutmaningen på Swescrap….blev inte publicerad denna gången. =)

favorittomtar.jpeg

Tack också för alla uppmuntrande ord och cyberkramar……jag hoppas jag snart blir mitt vanliga glada jag igen.

7 svar to “Ingen förbättring….”

  1. Lotta/ FruH Says:

    Humöret kan ju inte vara på topp jämt vännen,hur ska man då veta när man är glad om man inte varit ledsen och kan uppskatta glädjen?
    Glädjs åt din viktnedgång och tänk på alla oss som du skänker så STOR glädje då du visar dina alster och dina härliga kommentarer!
    Jättekram!
    Lotta/ FruH

  2. Millan Says:

    Hoppas att du snart får upp humöret igen. Förstår att du mår dåligt av att det är en massa tjafs på jobbet…
    Härlig layout du gjort, fast du inte är så pigg…
    *kram*

  3. SusanneSj Says:

    Jag beundrar dig för din viktnedgång, 7,7 kg. WOW!!!!

    Men vad tråkigt att du känner så, inget vidare. Ngt som hänt kanske som ligger o gnager. Hoppas du piggnar till snart.

    Fint som attan är den LO du gjort.
    *kramar om*

  4. monica Says:

    WOW!!! stort grattis till viktnedgången!!! bra kämpat =)
    Snygg LO o kul ämne att föreviga!
    Hoppas du känner dig bättre o att tjafset på jobbet lugnar ner sig, det kan vara kämpigt att jobba ihop med ett gäng kvinnor/tjejer…
    *kram*

  5. Elin Says:

    Vad duktig du är som kämpar på med vikten och med bra resultat! Det var alldeles för längesen jag kikade in här nu, men det ska bli ändring. Har bytt bloggadress nu och kan äntligen lägga till länkar i bloggen. Då är det lättare att klicka sig runt bland sina favoriter ju.

    DU är ju så kreativ och skapar hur mycket som helst. Önskar att jag hade tiden att också göra det, men det funkar inte just nu. Ha det toppen och hoppas att jobbet snart känns roligare igen.

    Kram Elin (som skulle behöva låna dig tillbaka som _min_ mentor just nu…)

  6. Maria Hassel Says:

    Det går UPP och det går NER i livet….och kanske är det tur. För om man inte var nere ibland skulle man kanske inte uppskatta när allt känns uppåt?
    Ibland får man riktigt tänka till och göra en – ”Vad är bra lista”. Och då kommer man ju på hur bra allt egentligen är. Men jobbet kan verkligen vara en plåga….jag vet… Ibland längtar jag efter ett jobb, en riktig inkomst. Ibland är jag överlycklig över att ha friheten som student. Man blir nog aldrig riktigt nöjd…kanske.
    Igår gick jag 1,5 mil….oj,oj,oj vad de sista 5 km gick trögt. Idag ska jag bowla.
    Ha det gott!
    kram Maria Hassel

  7. Mette Says:

    Man kan ju inte vara på topp jämt…
    Skickar ännu en stor kram!

    Ja du, ett gäng kvínnor/tjejer är inte lätt.
    Konsigt att det nästan alltid blir tjafs då…
    Men ibland försöker jag vara rak och säga vad jag tycker…
    Kanske det inte alltid uppskattas, men de kan iallafall inte säga att jag inte är ärlig! 🙂

    Underbar layout!

Kommentera

