Shit, shit, shit…..

…..gissa vem som är genomförkyld….igen…..har feber…..igen……svinont i halsen? Jo, givetvis jag! Tar detta eländet aldrig slut?! Det känns precis som halsfluss (och det har man ju haft ett par gånger) så jag tänker ringa VC imorgon om det inte blir bättre.

Kan också säga att jag INTE var alert när väckarklockan ringde kl.05.00 i morse. Vi var ju på Noas fotbollscup igår….kom dit kl.14.30 och var hemma 01.15…..somnade runt två, sov alltså bara tre timmar innan klockan ringde. Förkylningen gjorde ju inte saken bättre heller. Usch, visst låter jag ynklig? =) Nu till det roliga….anledningen till att vi kom hem så sent var att grabbarna GICK TILL FINAL!! Och det var fjorton lag som spelade varav några riktigt bra. Så himla kul! Vi föräldrar var minst lika lyckliga som grabbarna (Jögge fick ju också medalj eftersom han är tränaren….gissa om även han sken som solen?).

Vad gäller jobbet känns det som om gnabbet är på gång och reda upp sig……det gäller oftast bara att vara ärlig (precis som du skrev, Mette)…..det kan svida lite men det lönar sig oftast i slutändan.

Scrapping/kortmakeri? Nej, har inte pysslat på ett par dagar och det lär ju inte bli något på några dagar till….orkar knappt glo på TV……

Kram på er!

11 svar to “Shit, shit, shit…..”

  1. Rimna Says:

    Du sprider onekligen glädje omkring trots att du är sjuk!
    Skickar massor med styrkekramar till dig genom cyberrymden…

    Och du vad duktig du är med maten och vikten… Önskar jag också kunde vara det… hmm.

    Glädjer mig åt din framgång!

  2. SannaF Says:

    Näe stackars dej!!! Hoppas du kryar på dig snabbt nu!
    Tack för dina alltid så gulliga inlägg i min blogg ! Jag blir så glad!
    Krya på dig
    Massor med kramar från SannaF

  3. SusanneSj Says:

    Men, stackars dig : (
    Jag skickar en himla massa krya-på-dig-kramar till dig.
    /Susanne

  4. k8an Says:

    STACKARS att du skulle åka på det igen!!!
    Krya på dig…

    Kram

  5. zizzi Says:

    Krya på dig……………..

  6. Lotta/ FruH Says:

    Kul att grabbarna vann, kan tänka mej glädjen!
    Nu får du se till att kurera dej och ta det lugnt så du blir pigg!
    Men ibland är det som man kommer in i ett stim av sjukdomar…Förra veckan var halva familjen sängliggande i flunsan av de hade megaont i halsen bla och är rätt spaka ännu. ( yes, jag har klarat mej hittills)
    KRYA-PÅ-DEJ kramar i mängd!
    Lotta/ FruH

  7. Milla Says:

    Fyy så eländigt att du drabbats igen!! Krake!! Inte är det nån höjdare här heller. Min hals är fortfarande inte bra, 2 veckor imorrn och idag är jag dessutom snorig och irriterad i ögonen. Dumma, dumma baciller!! *svär lite*
    Hoppas innerligt att du mår bättre snart!! Å jag med.
    Grattis till grabbarna!
    KRAAAAM!!

  8. gunilla/nilla Says:

    Men himmel ska det aldrig ta slut för din del. Hoppas att du snabbt kryar på dig igen.
    Krya på dig kramar från mig till dig
    /Gunilla

  9. Moncia O Says:

    Nej men du!!! Blir du aldrig av med den där förkylningen. Fy vad tråkigt när den sitter i på det viset.
    Kramar till dig och kry på dig.

    monica

  10. Charlotta Says:

    Halloj…. såg på forumet för Craft Robo, att även du har en ”Robban”… och, då måste jag fråga dig… är du vän med din ???? jag är nämligen väldigt osams med min…. verkar vara stört omöjligt att få eländet att skära igenom ???? har du några ”heta tips” till en som är mycket frustrerad innehavare av en maskin som jag trodde skulle vara fröjd att ha !?!?!

  11. monica Says:

    Krya på dig vännen!!! Stackars dig…du hinner ju knappt bli frisk mellan gångerna =(
    Tyvärr är det ju så att för en del innebär viktnedgång att man drar på sig mycket sjukdomar…blir väl mer mottaglig kanske… men så mycket som far runt i luften nu med alla förkylningar, maginfluensor o RS-virus så är det inte konstigt att man trillar dit ibland!

    Ha det så bra du kan!
    Kram!

Kommentera

