Tacksam…

…för så mycket! Det känns som om den negativa trenden är på väg mot det positiva hållet igen…. Idén om att skriva ner min tacksamhet fick jag när jag hälsade på i Monnahs blogg…..jag är så tacksam för:

 *att någon jag älskar väldigt mycket, som haft det svårt och jobbigt en längre tid men ändå kämpat på, idag mår bra. Hoppas, hoppas, hoppas att det håller i sig!
*att solen skinit idag och det var ljuvligt att promenera i över en timme.
*att jag är nyklippt.
*att jag varit på Life idag och köpt Chisandra.
*att min förkylning är borta.
*att jag ”hittade” min hobby scrapping.
*att vi går mot våren.
*att jag har min familj.

Här en LO jag gjorde för ett tag sedan som handlar om Alexandras musikintresse:
musikalisk.jpeg

Tack för besöket!

9 svar to “Tacksam…”

  1. Lotta/ FruH Says:

    Visst har man mycket att vara tacksam över!
    Grattis till din viktminskning, du är jätteduktig! Min äldsta tjej är med musikintresserad till max och har musik som tillval
    i skolan och har sång och gitarr som sina huvudintrument.
    Hon har redan nischat sej inom svensk folkmusik och visor.
    Våra tjejer har verkligen ett underbart gemensamt intresse i musiken!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  2. Karin Says:

    Superfin!! Härliga färger och snyggt upplägg.

  3. monica Says:

    underbar lo!!! musik sprider verkligen glädje, både för den som utövar och de som har förmånen att få ta del av den!
    Har några PB (inte så många iofs)…skicka över din adress om du vill ha en liten RAK i lådan 😉

    Kram till dig!

    ps. ger dig en klapp på andra axeln – du är SÅ DUKTIG!

  4. SannaF Says:

    Jätte fin layout!
    Det är bra att skriva till sig själv!!! Jag har en bok där jag skriver ner Bra / tack / hjälp (Fått från Mia Thörnbloms bok!)
    Vad duktig du är som lyckats gå ner i vikt… Jag e jätte dålig på det!!
    KRAM till duktiga dej!

  5. Maria Hassel Says:

    Chisandra är uppiggande. Det verkar inte direkt förkylningsförebyggande men är ju bra när man känner sig trött efter att ha varit sjuk. Köp gärna hem något som aktiverar ditt eget immunförsvar också typ echinacea. Tar man det precis när man känner att man börjar bli förkyld eller kanske rent av när man bara träffat någon som är förkyld kan man ofta slippa att bli sjuk helt. Tar man det när man är på väg att bli sjuk blir man lindrigare förkyld. Jag vet att det funkar! De här grejorna är ju inte jättebilliga precis…men bra att ha hemma. Min burk cold x-2 köpte jag 2006 när jag började här uppe i Stockholm och där är fortfarande många piller kvar. Piller är bättre än flytande på så sätt att de håller längre. Hoppas nu du blir pigg som en lax!
    Kram Maria Hassel

  6. gunilla/nilla Says:

    Men vilken bra idé. Det ska jag prova när jag känner mig nere eller på dåligt humör.
    Något som jag tycker är kul det är att kika in på din blogg och på allt fint som du skapar. Det gör mig och glad!
    Denna LON:n är superfin och vilket underbart foto!
    Kram på dig♥
    /Gunilla
    Skönt att höra att du mår bättre!!

  7. SusanneSj Says:

    8,7 kg!!! du är grym Mia. Stort grattis.
    Mysigt att läsa dina punkter. Man blev allt lite gladare.
    LOn var jättefin med tjusigt foto på dottern.
    Chisandra? Är det en ”kusin” till Chisan? Har du smakat denna grymma dryck? Jag dricker det just nu, fy 17 va äckligt det smakar. Men det är bra.
    Kramisar

  8. Millan Says:

    Grattis till viktminskningen!
    Och så fin layouten är!
    *kram*

  9. zizzi Says:

    Härlig LO som vanligt och du ska ge dig många klappar på axeln vad gäller vikten!
    Ha det så bra kramar cissi

Kommentera

