Första målet är nått!!

Jag hade ju vägning idag och vågen visade -10,2 kg!! Jag är så jäkla (förlåt!) glad! Fattar inte hur jag fortfarande kan ha motivationen på topp och att jag går ner varje vecka….utan att ens kämpa. Visserligen går jag min timme varje dag, men det kan ju inte göra allt (även om det hjälper till mycket). Glad, glad, glad….. =)

Tyvärr kan jag inte skapa ikväll eftersom jag är skadad. När jag skulle laga mat stack jag ner handen i besticklådan och där låg vår sprillans nya SUPERVASSA kniv….med det vassa uppåt! Jag körde ner tummen och vips så flödade blodet. Tror ni att vi hade ordentliga plåster hemma då? Nej då, bara små sketna plåster som knappt kan stoppa blodflödet på en liten mus som skadat tassen. Maken fick plåstra om min tumme med ett antal pyttesmå plåster.

Jag kan i alla fall visa en LO som jag gjorde till skissen på Swescrap:
tokalskarer.jpeg

…och ett kort:
enblomma.jpeg

Nu ska jag springa min runda……bloggrundan alltså. =)

5 svar to “Första målet är nått!!”

  1. Karin Says:

    Aj, aj det lät inte bra med kniven!! Härlig LO du skapat och grattis till vinsten du berättade om i förra inlägget.

  2. Camilla Says:

    Aj, aj, aj…det lät inget vidare! Plåster ja, de finns ju aldrig när man väl behöver dem. Min 9-åring måste äta plåster!

    Vad kul med vägningen! Vad skönt när man får sån motivation och flyt så det nästan går av sig själv. Grattis får man nästan säga!

    Och till sist vilka underbara alster! Här hittar man alltid inspiration. Kram!

  3. Åsa Svensson Says:

    Hej Hurtbulle där!
    Såg dig allt imorse på din morgonpromenad kl 6:40!!
    Hur orkar du vara ute så tidigt på promenad.
    Jag är grymt imponerad.
    Hoppas tummen läker fort.

    Kram Åsa

  4. Milla Says:

    Aj så ont med tummen! Jag bara älskar ditt sätt att berätta det *asg*. Jag ser ju både din tumme och en mus med skadad tass framför mig *fniss fniss*

    Helt underbar LO och kortet är ju bara sååå fint i sin enkelhet! Jag måste ta och göra några såna där enkla kort utan stämplar jag med! Tack för att du inspirerar mig!

    Bra jobbat med vikten!! *tummen upp*

    *kram*

  5. Lotta/ FruH Says:

    Ja bara säjer det – GRATTIS till viktminskningen! Det är faktiskt över 5 påsar socker…..jätteduktigt av dej!
    Gillar din LO till max liksom ”tokälskar”, det är så fint!
    Typiskt att du skulle skära dej, det som gör så ont –
    hoppas att det läker ihop snart, så vi får fler läckra
    alster serverade från dej!
    Karm,
    Lotta/ FruH

    ps. BIA är jättekul……

Kommentera

