Jag är tillbaka!

Jag måste ha ramlat ner i ett svart hål eller något, men nu har jag tagit mig upp till ytan igen….och tummen är nästan återställd. =) Tack för era underbara ord och kramar!! Jag växte flera cm när jag läste era kommentarer (och det behövdes eftersom jag bara är 158 cm över jordskorpan!). =D

Lite skapat har det blivit i alla fall:
bowla.jpeg

Här är mitt bidrag till Kortskissen:
kortskissen.jpeg

grattismagnoliatjej.jpeg

Vad händer i helgen då? Ja, vi saknar inte sysselsättning imorgon i alla fall. Först spelar Alexandra träningsmatch och efter den ska vi till Karlskrona för att köpa fotbollsskor och slutligen spelar Jennifer poolspel i innebandy….pust… Väl hemma sedan så är ju den stora finalen i Melodifestivalen. Då blir det familjeröstning samt något gott att äta. Söndagen blir lugn däremot….mycket pyssel alltså! =D

En annan kul grej…jag har precis anmält mig till en Photoshop-kurs på nätet som Mikaela ska starta upp. Jag älskar hennes läckra foton! Det ska bli superspännande…tänk vilka foton att scrappa sedan!

Tack för besöket och ta hand om er!!

9 svar to “Jag är tillbaka!”

  1. Milla Says:

    Hihi, vad snabb du var!! Läckra saker du har skapat, som alltid!
    Photoshopkursen lät spännande. JAg gillar också hennes foton.
    Ha en riktigt bra helg!! *kram*

  2. Camilla E Says:

    Gud, vilka läckra färger du använt på layouten!

  3. Lotta/ FruH Says:

    Hallå, skönt att du är bättre- började få absitines efter dina coola alster! Bowling-LO är klockren och en njutning för ögonen. Skulle jag scrappa skulle vilja kunna som du!!
    Korten är med fina, sådeså!
    Trevlig helg å
    Kramar,
    LOtta/ FruH

    ps. förlåt att jag är så hemsk med BIA:n…….

  4. Mette Says:

    Men vännen…. Vad tråkigt att du har mått dåligt…
    Tänker på dig!

    Gillar verkligen din härliga layout!
    Och dina fina kort.
    Du är så himla duktig och allt du gör blir bara såååå bra!

    Om du kikar in hos mig kan du se vad jag har skapat efter din skiss hos Mian…

    Kram
    Mette

  5. SannaF Says:

    Välkommen tillbaka!
    Jätte fina kort!
    Och BOWLING layouten är sååååååååååå snygg!!!

    Du å jag e lika långa – eller korta är det väl;)
    KRAM KRAM

  6. Monica O Says:

    Välkommen tillbaka vännen. Hoppas att det känns bättre.
    Måste säga att jag blev tokförtjust i din LO om bowlingen.
    WOW hur fräck och läcker som helst.

    Kram Monica

  7. emso Says:

    Skönt att höra att du mår bättre!! Dom där hålen man kan ramla ner i är förädiska….
    Vilka fina kort och layouter du har gjort!!

    Kram
    Emma

  8. Maria Hassel Says:

    Vad skönt att du mår bättre igen! Måste vara jobbigt med sådana berg och dalar. Jag är ganska jämn i humöret men det kan ju vara tråkigt det också. Sällan jätteglad och sällan helt nere. Lite småtråkigt jämn i humöret…
    Tyckte årets Melodifestival-startfält var bättre än på månget år! Många bra låtar om man tar bort Christer Sjögren och nåt annat bottennapp. Så vi såg faktiskt hela programmet.
    Maria Hassel

  9. Karin Says:

    ”Bowla” är kanon-fin!!! Photoshopkurs låter verkligen spännande. Jag kan ingenting.

Kommentera

