Har fått en award….

……av sötaste Fialoppan med dessa fina ord: ”Jag är så imponerad av din snygga, enkla stil och din enorma produktivitet! Dessutom är du en otroligt go bloggvän!”. Blir man rörd eller rörd?! Tack! Älskar det DU skapar!

Egentligen är ju meningen att man ska skicka denna vidare till fem stycken….men jag KAN INTE! Det är omöjligt att bara välja så få, ni är ju så många som förtjänar den. Jag ger den till alla er goa som brukar besöka mig.

Lite skapat har det blivit också….ja, det är sant! =)


Denna gjorde jag efter en foamstamps-utmaning på Scrapinspiration. På den dolda tagen står det lite om när Alexandra körde gokart (hm…stavas det så?) på Skara Sommarland i somras. Hon är en otrolig tävlingsmänniska och givetvis vann hon loppet! =)


Här en LO med attityd. Förlåt blänket på fotot, orkar inte fota om.


Så en LO till utmaningen på Scraputmaningen där man skulle använda pärlor. Det är Jennifer som relaxar i en av de många poolerna på vattenlandet Aquapolis i Bulgarien. Just denna poolen var underbar eftersom det från väggarna sprutade massagestrålar.


Även denna kom till efter en utmaning på Scraputmaningen, en härlig skiss av Fialia. Jag är inte nöjd med denna så här i efterhand….antingen fixar jag till den eller så får det vara.

Lördagen gick i scrappingens tecken….fick mycket gjort som jag inte kan visa än. Morotskakan smakade
U-N-D-E-R-B-A-R-T! Så underbart att jag tog två bitar…..och mådde illa efteråt! Det var det dock värt. =) Idag blir det inget pysslande alls, det blir ryggläge i soffan hela dagen. Jag mår nämligen kasst! Jag har ont i halsen, värk i kroppen och allmänt hängig. Tack och lov så har jag sista avsnittet av Prison Break att glo på och även ett gäng Beck-filmer jag inte sett. Ha en fortsatt trevlig söndag!

Hej igen! När jag gick min bloggrunda och kikade in hos Mette fick jag se att jag fått en award även av henne! Tack vännen…..du är själv så grym!! Och grattis till vinsten!

15 svar to “Har fått en award….”

  1. Monica O Says:

    Hej vännen.

    Vad mycket fint du gjort på dessa dagarna då jag varit härifrån.
    Förstår inte att det kan ”spruta” ut så många idéer till LO:s från dig.
    Du är en härlig inspirationskälla.

    Kramen Monica

  2. MarieG Says:

    Superfina layouter allihop! Min absoluta favorit är ”attityd”, man blir bara så GLAD av den!
    Övningskörning ja… bävar för den dagen min dotter ska börja… totalt otekninsk och envis som bara den! Men den dagen den sorgen! (hon fyller 15 nu i dagarna).
    Idag har jag en riktig scrapdag, klockan är 11 o jag har redan gjort TVÅ LO, ska köra på nu när jag har flyt!
    Ha en bra dag o krya på dig!
    Kram!

  3. Åsa Svensson Says:

    Hej Mia!

    Både syrran och jag är sugna på lite fler stämplar.
    Du kan väl maila mig vilka du vill sälja och pris?
    asa.svensson@hiq.se

    Kram Åsa

  4. gunilla/nilla Says:

    Ja min vän så har du gjort det IGEN. Skapat en hel rad med snygga LO:s. Härliga foton, snygga detaljer och med alltid så passande text, KANON!!!
    OJ nu blev jag sugen på morotskaka, min favorit. Men det vet du säkert redan om.
    Inte får du gå och bli sjuk nu igen. Hoppas att det bara är en sådant endagagars eller högst tvådagars virus.
    Skickar en krya på dig kram!!
    *Gunilla*

  5. Maria Hassel Says:

    Har du lagt märke till att när man inte äter kakor på en lång tid och sen gör det så mår man faktiskt dåligt! Jag har reagerat på det sättet i varje fall. Blodsockret rusar i höjden för att sen dala under fotknölarna och man mår riktigt dåligt. Min nya last är nötter…
    Maria Hassel

  6. SusanneSj Says:

    Superdupersuper!!! Din LO labyrint gillar jag jättemycket.
    Du får krya på dig och ta hand om dig.
    Kram

  7. monica Says:

    Superduperfina layouter som vanligt!!! ATTITYD var så läcker =D
    Åh vad synd att det var fullt nu om du var sugen, hade varit kul om du kommit!!! Du ska på träffen i Torsås eller? Är lite sugen…men vet inte om tiden räcker till.
    *kram*

  8. Lotta/ FruH Says:

    Du är så jädra duktig och jag är en stor idol av dina verk!
    Dina LO:s är underbara, attityd-LO där allt stämmer för att inte snacka
    om pärlorna!!!
    Släng dina gamla vita pennor och köp en sådan vit jag har, den är kanon- jag lovar! ( samt min pysselkompis U, som nu slängt sina gamla med…)
    Ha det Gott!
    Kramar i mängd,
    Lotta/ FruH

  9. zizzi Says:

    Tjingeling!!!
    Du makalösa skapare!!!!!
    DU sprudlar hela du känns det som. HÄRLIGT!
    Kramar till dig!

  10. Monica Says:

    Din attitydsida får mig att rysa! Snyggt och effektivt scrappat. Älskar att du scrappar så varierat. Här blir det inte scrappat alls just nu…

  11. Sandra (Sasha) Says:

    Kanonfina alster! Gillade ”attityd” -lite lagom annorlunda och helt igenom samma stil! Härligt foto!

  12. Fia Says:

    Underbart fina alster som vanligt! Fastnade för den översta, den kanon!
    Morotskaka mmm, kanske ska baka en till lördag då jag ska på pysselträff! Kram!

  13. Karin Says:

    Wow, vad du hinner skapa mycket!! ”Attityd” är så annorlunda och sticker liksom ut. Härligt!!! Morotskaka låter mumsigt….och jag som går på stentuff diet just nu. Hade säkert också mått illa om jag gett mig på den!
    Krya på dig!
    Kram

  14. Mette Says:

    Vassego Vännnen! Du är värd alla awards som finns! 🙂

    Underbart härliga layouter har du gjort igen!
    Som sagt – jag bara älskar din stil! Du är såååå bra!

    Kramen
    Mette

  15. Milla Says:

    Åhh vad du inspirerar med dina ursnygga skapelser!!
    Trist att du har ont i halsen… samma här. Lilla A är hemma med feber och förkyld *s* Jag kan inte annat än skratta, det tar liksom inte slut. Sommar vill jag ha!
    Hoppas du piggar på dig snabbt! *kram*

Kommentera

