20,5 kg lättare nu!!!

Jösses, det är knappt jag fattar det själv. Svårt att fatta hur mycket som egentligen försvunnit samt att det varit så lätt! Till helgen ska jag dock äta pizza….det har jag varit sugen på ett bra tag nu så det ska bli gott! =)

Gissa om det var kul att köpa kläder i Ullared då? =) Jag var helt salig när jag gick därifrån (måånga kassar med kläder rikare, mååånga tusenlappar fattigare!), hittade massor till mig själv:

*2 par jeans
*5 par piratbrallor
*1 klänning
*1 jacka
*1 fleece
*1 nattlinne
*2 bikini
*1 par byxor
*11 tröjor/toppar
*Massor av trosor, strumpor och bh:ar

Det blev ett kort inlägg idag….håller på med maten (bruna bönor och bacon….mums!). Efter maten är det soffan som gäller, är svintrött idag. Ska så också kolla på Sveriges träningslandskamp som börjar klockan 19.00.

Kram på er!

15 svar to “20,5 kg lättare nu!!!”

  1. gunilla/nilla Says:

    Du har/är verkligen superduktig med din viktminskning. Så MÅNGA kilon du har blivit av med. Tycker det är så läckert när dom gör jämförelser i mat i ngt program som jag sett. I ditt fall då kanske tex 20 och ett halvt enkilos margarinpaket, INTE ILLA!!!. Bra jobbat tjejen. Lägg det i en korg nästa gång du är och handlar, TUNGT! Tyckte du gjorde helt rätt som unnande dig en hel massa fina och nya kläder!
    Smakligt måltid har själv precis ätit.
    Sköt om dig och ha en mysig kväll
    kram/Gunilla

  2. MarieG Says:

    Vad duktig du är!! Förstår att det var roligt att shoppa kläder!
    Ha det bra! Kram!

  3. Sandra (Sasha) Says:

    Grattis!

    Vilken härlig shopping!

  4. zizzi Says:

    Grattis till de förlorade kilona!!! Grymt jobbat!!!
    Jaså du gillar oxå fjärilar nu…..Jaq stormgillar dem verkligen!!
    Vilken fin Banner du har!!!
    Ha en bra vecka och krmar på dig!

  5. Maria Hassel Says:

    Det är helt fantastiskt! Även mitt midjemått har minskat med min nya ”diet”. Kul med nya kläder och så MÅNGA! Vi har investerat i ett nytt tält. Kram Maria Hassel

  6. monica Says:

    WOW!!! så många kilon du har gått av dig nu *grymt imponerad (o lite avundsjuk…)* Här står det stilla just nu, men jag kan nog inte förvänta mig mer denna månaden med alla kalas…men bara det inte går uppåt är jag glad =)
    Härlig sommarbanner din sida har fått!
    *kram*

  7. Sonja T Says:

    Grattis till den enorma viktminskningen – känslan måste vara obetalbar:)
    Du har säkert skrivit om det, men jag minns inte nu… har du haft ett speciellt tillvägagångsätt… GI, viktväktarna el.dyl? Lite nyfiken:)
    …behöver inte gå ner 20kg, men gott o väl en 10 minst, men som sagt – få tummen ur….!!!

    Fortsatt lycka till iaf o Ullared var en succé förstår jag;)

    //Sonja

  8. Milla Says:

    Men wow!! 20 kg! Imponerande! Förstår att det var roligt att shoppa kläder! Stor KRAM till dig!!

  9. Emso Says:

    Det var inte dåligt!! Vad duktig du är! Du är värd varendas litet klädesplagg. Förstår att det var skoj att shoppa :o)

  10. Camilla E Says:

    Vad härlig för dig, Mia! Du har verkligen kämpat och varit duktig. *kram*

  11. Karin Says:

    Bra jobbat att gå ner 20 kg!! Jag är lycklig över mina ca 7kg. Bruna bönor och bacon är verkligen mums!

  12. Lotta/ FruH Says:

    Vad skoj att du hittade så mycket nytt på din Ullaredresa! Efter ditt viktras kan du väl inte ha mycket som passar längre i klädväg, så du är värd nytt!
    Tänk vad många sockerpaket 20 kilo är……jag är så impad av dej vännen!
    Kramar,
    Lotta/ FruH

  13. K8an Says:

    Wow, du är verkligen jätte duktig! Imponerad av din framgång och styrka att gå ned så mycket! Kan bara säga att du verkligen är värd lite nytt i garderoben!

    Kram

  14. SannaF Says:

    WOW Grattis! Vad duktig du har varit!!!!
    Jag är helimpad!!!
    KRAM KRAM

  15. Monica O Says:

    Hurra hurra för dig. Superbra jobbat.
    Kan säga att jag har dig i mina tankar i min egen viktnedgång.
    Ditt tillvägagångssätt är toppen, jag kör lite VV, cambridge och ditt sätt och det funkar.
    Kramisar Monica

Kommentera

