Vill passa på att….

…önska er alla en riktigt TREVLIG MIDSOMMAR!! Vi får hålla tummarna för att vädrets makter är med oss detta året….förra midsommaren regnade bort här hos oss i söder. Vi är ett gäng på 26 pers. som ska träffas för att äta sill, dricka nubbe (ja, jag som inte kan dricka nubbe får skåla i vin i vanlig ordning), äta jordgubbstårta, leka lekar, prata och skratta, grilla, spela kubb m.m. Jag får återkomma med mer detaljerad rapport efter helgen. =)

Idag stänger jag på jobbet så det blir ingen tidig dag dagen innan midsommarafton. Man kan ju hoppas att många av föräldrarna slutar jobbet tidigare OCH hämtar sina barn (dvs inte åker och gör en massa ärenden medan barnen är kvar på förskolan!!).

Så måste jag också tala om att nu har även jag fallit för frestelsen….ja, Pro Markers alltså. Har köpt 10 pennor och även beställt 10 till. Jag har än så länge bara målat med dem…se nedan…. men har tänkt att försöka avancera lite med ex skuggor så småningom. Jag som absolut inte får till det med varken distresser eller akvarellpennor känner att detta är mer min grej. =)

Slutligen lite skapat:

Nu ska jag slänga mig i duschen och åka till jobbet. Jag kommer och hälsar på er runt lunchtid…..eller ikväll om jag inte hinner på lunchrasten. =)

15 svar to “Vill passa på att….”

  1. SannaF Says:

    Fantastiska kort och jätte jätte gullig layout!!!Hoppas du har det bra på jobbet!
    KRAM

  2. Anne/anneh Says:

    Trevlig midsommar du också! Hahaaa, har du också fallit för Promarkers;0) Jag gillar dom mycket, jag orkar inte hålla på med distresser etc, det sak gå undan;0) DetJätte fina kort har du gjort med. Jag gillar söta muck nallen mycket! Jag ska uppdatera hos mig lite snart så titta in igen…

    Kram anne

  3. zizzi Says:

    Vad kul att du gillar Promarkers pennorna. Jättefina kort du gjort!
    Ha ha jag kanske kan scrappa en skylt med TROSOR på och hänga runt halsen!!!
    Ha det gott själv och kram på dig!

  4. SusanneSj Says:

    Hej,
    du behärskar den tekniken också ang målning. Supersöta kort. Även din LO med nallen är såååå söt.

    Ha en riktigt skön o mysig Midsommar
    Kraaam

  5. Lotta/ FruH Says:

    Din nallemuck är heöfräck och söt på samma gång! Haha, kul att du fastat för Promarkers du med!
    Önskar dej en härlig midsommarhelg med din familj!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  6. Millan Says:

    Så söta kort! Jag har också nyligen upptäckt promarkers, hittills har jag 17 stycken men vill ha fler…så mycket enklare än distresserna!!!
    Ha en jättekul midsommar!
    *kram*

  7. monica Says:

    TREVLIG MIDSOMMAR!
    kalasfina kort!
    *kram*

  8. Åsa Svensson Says:

    Glad midsommar på dig oxå!
    Ta det lugnt med snappsarna 😉
    Japp det är Pro Makers jag har använt när jag färglagt mina sommarkort, tycker supermycket om mina pennor 🙂
    Grymt snygga födelsedagskort, jag tycker om dom pandurostämplarna.

    Kram Åsa

  9. Milla Says:

    Söta kort! Jag har inte köpt ProMarker än för jag VET att jag skulle fastna… och då blir det dyyyrt för jag vill säkert ha alla *s*
    Ha det gott! /Milla

  10. Mette Says:

    Underbara kort och härlig layout!
    Jag gör ju nästan aldrig kort… Så jag vet knappt vad en ProMarker är… 🙂

    Kram
    Mette

  11. CJ Says:

    Jaså, det är det här som är att ”scrappa”! Hört ordet många gånger men aldrig riktigt vetat. Snyggt!

  12. Sandra (Sasha) Says:

    Kul att även du skaffat pennorna med stort P. 😉
    Spännande att se hur du får till det. De har ju en viss inköringsperiod innan man är sig tricket med skuggor o.s.v. Även om det tar lite tid så har jag verkligen fastnat för dem.

  13. gunilla/nilla Says:

    Så himlans fint du har målat med pennorna!!! Gillar dina alster massor. Den med lilla nallen är attans läcker.
    Hoppas att du haft en underbar midsommar med fint väder och god mat.
    Nu har jag krupit upp i min pysselhörna och rör runt lite i grejorna medans regnet och åskan drar förbi.
    Ha en trevlig kväll och stor kram till dig från mig♥
    Gunilla

  14. Petra/Paradise Says:

    massor av fina alster!!! en fröjd för ögat! =)
    kramis Petra

  15. Rimna Says:

    Välkommen till pro träsket!

    Hoppas du haft det bra i midsommar!

    Nu ska jag kolla in dina fina alster!
    Kram

Kommentera

