Så var den över igen…

…ja, midsommaren alltså. Vi hade en trevlig dag/kväll med bara (!) en skur, även om den var rejäl. =) God mat och dryck, trevligt sällskap och många roliga tävlingar/lekar som Alexandra och två andra tjejer fixat och donat med. Här ett foto på knasiga mig och söta Mimmi som är makens systerdotter:

Idag slutade jag jobbet redan kl.12.00 och efter min promenad…mycket midsommarmat och dryck jag behöver gå av mig…=) så åkte vi till Ikea. Det bidde en Expedit (rumsavdelare/bokhylla), skrivbordsstol till pysselhörnan och div. förvaringslådor. Jag håller på att göra om lite i min lilla vrå och har rensat ut MASSOR av skit! Så skönt att få lite snyggt och prydligt…. Får väl visa lite foton när det är klart. =)

Slutligen lite alster:


Här får ni använda er fantasi eftersom fotot inte sitter på sniskan i verkligheten….dåligt fotat bara. =)


Denna gjorde jag till en utmaning på Swescrap där man skulle använda textpapper.


Ett enkelt nallekort…..nallen och texten kommer från Landstoken.

Nu ska jag ta en bloggrunda och sedan sova för att vakna pigg och utvilad kl.06.00 imorgon….eller hur?! =)

8 svar to “Så var den över igen…”

  1. Karin Says:

    Snygga layouter som vanligt! Ha en bra vecka.Här är det blåsigt och ruggigt.

  2. Fia Says:

    Jättefina layouter, du är snabb som en lite vessla och snyggt blir det också! Kram!

  3. Anne/anneh Says:

    Hej!
    Vi fick springa hem från Skytteholmen när det öste ner på midsommarafton;0) Vilken fin bild på dig och makens systerdotter=0)
    Och din LO LOVE är helt underbar, den alstrar ju kärlek hela skapelsen. Du har en sån förmåga att fånga känslan i dina LOer, det är nog därför jag gillar dom så mycket, har jag kommit på;0) Tack för besöket hos mig och vi hörs igen =0)

    Kram Anne

  4. SusanneSj Says:

    Trevligt att ni fick en mysig Midsommar.
    Vi hade det också bra. Två regnskurar fick vi på oss, men det var ok.

    Snygg snygga alster. Alltid lika kul att se vad du hittar på med dina kort. Helt klart inspirerande. När jag får jag får mer tid ngn gång kanske jag får ge mig på LO…

    Kram o ha en bra vecka!

  5. Milla Says:

    Så befriande att rensa pysselhörnan. Det borde jag också göra!
    Jättefina LO:er och kort.

  6. SannaF Says:

    Jätte fina kort och layouter!!!! Verkar som ni hade en härlig midsommar!
    Kul att du får fixa lite i din hörna!!! Ska bli spännande att få se bilder därifrån! 🙂
    Kram

  7. Camilla E Says:

    Visst är det härligt med midsommar! Snygga layouter du skapat! *kram*

  8. Lotta/ FruH Says:

    Låter som du hade en trevlig Midsommar! IKEA är bra på många vis, idag skaffade vi dricksglas till stugan och förvaring på köksavdelningen till pyssel, ny modell genomskinliga hårdplast med flyttbar fack och snäpp-igen-lock. Ska bli kul att få se din pysselhörna där du skapar så rackarns mycket fint!
    Kram,
    Lotta/ FruH

Kommentera

