TÄVLING!!

Jag tycker ju att det är så kul med tävlingar så jag kör igång en själv. =)

Reglerna är enkla…scrappa efter min skiss nedan. Du får givetvis vända och vrida på den, lägga till och liknande men jag vill att det ska synas att du utgått från skissen. Du har till torsdag 31/7 på dig. Förminska ditt bidrag till 500*500 pixlar och maila ditt bidrag till marienilsson90@hotmail.com. Jag vill att ni väntar med att lägga upp er layout i egna bloggar och liknande tills tävlingen är avgjord. Så till skissen:

Lycka till!

Visst ja, jag har ju ett pris också. Det blir en rååååsa vinst:

Hoppas ni blev lite tävlingssugna nu… 😉

17 svar to “TÄVLING!!”

  1. Karin Says:

    Åh, jag blev så sugen…men åker iväg imorgon. Kanske något att sätta igång kretiviteten med när vi är tillbaka.
    Kram

  2. Anne/anneh Says:

    Om jag blir sugen….jag älskar ju tävlingar och dina skisser och råååååsa så vad kan vara mer perfekt än denna utmaning?

    Kram Anne

  3. ANNAANNA Says:

    Den där skissen kan ske man skulle ta å göra något efter… fint rosa pris har du också.

    Jo, om du eller någon av dina läsare vill tävla lite mer så är ni hjärtans välkomna till min blogg. Jag tror det tar ca 3 sekunder att deltaga i min lilla tävling.

    http://wonderings.blogg.se/2008/july/tala-om-din-favoritfarg-tavlingen.html

  4. k8an Says:

    SUPER sugen, vilken underbar vinst som är på spel! Hoppas jag hinner få upp lite scrapgrejor innan tiden är ute!!

    Kram

  5. Annyt Says:

    GRYMT snygg skiss, den hakar jag på!!!

    Ville bara titta in, skitsnygga layouter så långt fingret orkar scrolla!!
    Vilken kick man får här!!
    Kram Anna

  6. Lilla katt Says:

    Får man göra kort? 🙂

  7. CamillaE / Smörblomman Says:

    Vilken snygg skiss! För att inte tala om den underbart rosa vinsten!!!

  8. SusanneSj Says:

    Halloj!
    Här är en till som bara har 2 dagar kvar att jobba. Lääääääängtar som 17.

    Ditt inlägg nedan, WOW. Du är en otrolig inspirationskälla. Alltid får du till det så himla snyggt.

    Jååååsa! Det är ju nästan så jag kan tänka mig att göra en LO.

    Kram på dig och ha så gott

  9. Milla Says:

    Åååhhh jag som just planterat råååsa blommor med dottern idag =) Den här vinsten vill jag absolut ha chans att vinna. Himla snygg skiss också. Jag blev inspirerad direkt!

  10. sannaf Says:

    Jamen vad kul! I helgen ska jag nog försöka mig på din skiss 🙂
    KRAM

  11. Emso Says:

    Åh vad skojsigt med tävlig, men hinner nog inte vara med. I morgon packas scrapgrejorna nämligen ner. Har en liten award till dig i min blogg… ser att du redan fått också :o)

  12. monica Says:

    Mycket inspirerande skiss!!! *snart mail i din box ;-)*
    Ha en riktigt skön semester!

    *kram*

  13. gunilla/nilla Says:

    Det skulle vara första och enda LO som jag någonsin gör bara för att det är din skiss. Men du jag besparar dig nog för detta fenomen. Känner att min talang är noll om inte minus 1 på detta område. Jag njuter av dina fina LO:s istället, får räcka för mig;=D!!
    Då är det väl sista dagen på jobbet för dig idag, HURRA så skönt!
    Sköt om dig och njut av dina första kväll av många på din semester.
    Stora kramen till dig/Gunilla

  14. Millan Says:

    Åååh, den vill jag hinna med, jag älskar ju rosa och skissen är jätteläcker!!!

  15. *puff, puff* « Says:

    […] 20, 2008 av joggemia Jag puffar lite för min tävling, se här. Tack för länkhjälpen, Fialia! =) Jag har nu fått in tre bidrag men skulle bli såå glad om […]

  16. Foton från Gothia Cup…och lite alster… « Says:

    […] men inte minst vill jag fortsätta puffa för min tävling. Jag har nu fått in fyra bidrag men det skulle vara så kul att få se fler tolkningar på min […]

  17. I natt sticker vi!!! « Says:

    […] Vill också påminna om min lilla tävling! […]

Kommentera

