Kvalitétstid, ångest och 12 (!) tävlingsbidrag…

Jag kan verkligen sammanfatta denna resan med ett ord- kvalitétstid. Vi har haft det helt underbart med härligt väder och massor med tid att umgås med varandra. Sammanfattning med foton kommer snart. Ångesten kom när vi skulle åka hem….ville inte!! När vi väl var hemma var det lite skönt förstås.

När vi kom hem kollade jag mailen och såg att det nu var 12 st som hade hoppat på min tävling….superkul!! Jag kommer att utse en vinnare, vilket inte blir lätt precis, och återkommer med detta i veckan. Kolla in och njut:

 
Annyt


AnneH


Milla


Penni


Kajsaloppan


K8an


Gulligullan


Millan


Leamon


Pia74


Fialoppan


ÅsaF

Som ni förstår blir det inte lätt att utse en vinnare!

Jag fick också se en superkul grej när jag gick in på nätet när vi kom hem….jag vann tävlingen på Scrapaddicted!! Jag blev skitaglad! Priset är Easerstämplar till ett värde av 230 kr…inte dåligt va? Kravet var att scrappa i gult och blått, använda fyra foton och ha med något genomskinligt:

Så en layout jag gjorde till Scrapinspiration där utmaningen var att scrappa i gult, cerise och vitt:

Nu mina vänner ska jag ta en bloggrunda….lääängesedan sist! Jag ska också skicka iväg massor av foton på framkallning. =)

Tjingeling och kram på er!

10 svar to “Kvalitétstid, ångest och 12 (!) tävlingsbidrag…”

  1. k8an Says:

    Kul att du kommit tillbaka, hoppas ni haft det UNDERBART! Vilka fantastiska bidrag!

    Och STORT GRATTIS till din vinst på scrapaddicted! En super läcker LO som vanligt 😉

    Kram

  2. Karin Says:

    Wow, så många fina layouter att inspireras av!
    Grattis till vinsten!
    Kram

  3. Henrietta Says:

    Välkommen hem! Härligt att ni haft det så bra! Och stort grattis till vinsten, inte illa!! Men så är du ju också himla duktig!!!

    Stor kram

  4. SannaF Says:

    Välkommen hem!!!! Ja det blir lite ångest när det börjar bli vardag snart igen!!!!
    Jätte fina bidrag du fått in!!!
    KRAM

  5. myamia Says:

    Oj så mycket fint! svårt att välja kan jag tänka…

    din layout i slutet med gult, cerise och vitt tycker jag är underbart fin! snygg färgkombo.

  6. SusanneSj Says:

    Välkommen hem : D
    Kul att höra att ni haft det så trevligt.

    Förstår att du har haft svårt att utse vinnare, jösses i min lilla låda vad duktiga scrappare det finns. Bidragen är helt ljuvliga allihop.

    GRATTIS till vinsten, jättekul.
    Som vanligt så har du gjort supervackra LO:s.

    Är mkt glad att du är tillbaks så jag åter får njuta av dina LO:s o kort. De är alltid grymma.

    Kram på dig o ha det gott

  7. Anne/anneh Says:

    Välkommen hem:) Ingen lätt uppgift att välja bland dessa fantastiska skapelser. Stort grattis till vinsten. Jag förstår att du vann, den här ju helt grym din LO:) och ängeln med.
    Ha det skönt hemma nu, kram Anne

  8. gunilla/nilla Says:

    Hallo på dig tjejen och VÄLKOMMEN HEM!!
    Förstår att det varit underbart. Har hört många som varit där och har bara gott att säga.
    Kanske får bli en tur dit.

    Det var många fina bidrag du fått in. Kan förstå att det var svårt att välja. Stort GRATTIS till vinnaren.

    och STORT GRATTIS även till dig och vinsten med din läckra LO. Du är verkligen en hejare på att skapa. Gillar dina läckra färgkombinationer och fräcka detaljer.♥

    Nu ska jag pyssla med dammsugaren ett tag, yipeee, eller not!

    Ha en härlig dag så hörs vi igen
    kram/Gunilla

  9. Maria Hassel Says:

    Välkommen hem! Det har varit lite tomt utan din blogg att kolla in!
    Maria Hassel

  10. Fia Says:

    Kul att ni haft det bra, ska bli så skoj att se bilder! GRATTIS till din vinst, din lo är verkligen klockren! Sååå fin! Angel-lo´n är också himla fin! Kramkram!

Kommentera

