Bidrag till bloggfesten…

…och denna gången hoppade jag på Lilos utmaning där man skulle utgå från ordet ”Galen”….det var tillåtet att böja ordet och det gjorde jag:

Det är inte klokt att första jobbarveckan efter semestern snart gått!! Önskar att tiden inte gick så fort….i alla fall inte helgerna! =) Helgen präglas av fotboll, fotboll och åter fotboll. På lördag dömer Noa ett pojklag och Alexandra skulle ha varit med i B-laget om hon inte fått så ont i halsen. På söndag ska vi först kolla på Jennifers hemmamatch för att sedan dra vidare för att kolla på Alexandras A-lagsmatch borta. Tack och lov så försvann ett lag i Noas serie, de drog sig ur, annars skulle han också ha spelat. =)

Annars ska jag bara ”vara” i helgen…ska bli såå skönt! Skönt är det också att sova, vilket jag ska nu. Bloggrundan får vänta till i morgon. =)

Avslutar med att hålla tummarna för att jag och övriga familjemedlemmar inte får den maginfluensa som Jennifer just nu ligger i….=(

8 svar to “Bidrag till bloggfesten…”

  1. zizzi Says:

    Snyggt bidrag!! Jag gillar att du lämnar så stora ytor tomma på cardstocken!!
    Håller tummarna att ni håller er friska.
    Kram

  2. Henrietta Says:

    Ni är verkligen en fotbollsgalen familj :o)) Hoppas att alla är friska och att det går bra för alla i helgen!
    Snygg LO som vanligt!
    Kramar

  3. Fialia Says:

    UUUUURSNYGG!! Du rockar!!

  4. Henrietta Says:

    Sambeställning låter toppen. Att beställa från USA handlar mest om att har man gjort det en gång så gör man det igen :o)) Vi kan ju samanstråla och lägga en beställning när du tycker det passar. Jobbar bara på fm ca varannan dag
    Kramar!

  5. Milla Says:

    Åhhh så snygg!!! Den här är en riktig 10-poängare!
    Önskar dig en lugn och skön (och frisk) helg! *kram*

  6. CamillaE Says:

    Jättesnygg layout, gillar precis som du att klumpa ihop allt. Hoppas att du håller dig frisk, maginfluensa är tråkigt!

    Swirlsen jag har på mina layouter är ”färdiga” Crystal Swirls från Prima. Jag brukar dock klippa av bitar så att det inte blir ”för mycket”. Såg precis att Skaparlusten fått in svarta såna…

  7. Lilo Says:

    Vilken superläckar layout!!! TACK för att du är med i min utmaning!!! Gillar allt på den! =)
    Jag håller alla tummar för att ni andra inte får magsjukan, det är såååå läbbigt!

  8. SannaF Says:

    Här är det hockey dagarna o helgerna i ända 😉

    Super duper fin layout!!!!
    Massor med kramar från Sanna

Kommentera

