Skit också…

…försökte åka till jobbet idag men fick vända efter halva vägen. Svinont i halsen, huvudet dunkar, kroppen är orkeslös… Visst brukar man åka på en massa skit sådär frampå höstkanten men redan?! Det var bara att inse fakta, åka till ICA för att bunkra upp med halstabletter och apoteket för att köpa Panodil. Nu är det soffan som gäller idag. Tur att vi har ett gäng filmer som jag ännu inte sett.

 
Ni har väl inte missat Fialoppans gula utmaning på Skaparlusten? Här är mitt bidrag. Fick lite huvudbry över titeln som var alldeles för svart, jag ville ”gula upp” den lite och funderade en stund. Till slut kom jag på att jag kunde stansa ut prickar med öljett-hålslagaren. Sagt och gjort, jag stansade ett gäng, limmade på dem på bokstäverna och duttade slutligen på 3D-lack…..pust, det gör jag nog aldrig om igen, fruktansvärt pilligt. =)

Så är det snart jul igen….dags att börja med julkorten med andra ord. =D

Slutligen ett grattis-kort:

Nu ska jag och min hängiga kropp vila. Tack för besöket och lämna gärna ett litet fotspår innan ni går. Såååå kul att läsa och så kan ju jag hitta till dig också! 😉

13 svar to “Skit också…”

  1. K8an Says:

    Såååå härlig den gula ”Crazy” Lo´n är!! Har helt missat den utmaningen! Nu vet jag vad jag ska göra ikväll 😉

    Kram

  2. Gunilla Says:

    Är ofta här och tittar men så dålig på att lämna kommentarer. Gillar dina saker och tycker att Crazy-rubriken blev så läcker! Krya på dig!

  3. henrietta Says:

    Underbara kort och layouter som vanligt!! Mina stämplar kan få följa med :o) Påminn mig för jag har börjat glömma saker, konstigt!!
    Krya på dig!
    Kramar

  4. Maria Hassel Says:

    Jag diggar prickarna!

    En tröst till dig är att det finns en del OS att vila ögonen på fortfarande. Själv ska jag sätta igång med fredagsmiddagen nu. Imorgon måste jag upp kl 6 en lördag… för att jobba. Men jag har ju å andra sidan varit ledig hela veckan i övrigt. På söndag blir det 15-årskalas.
    Maria Hassel

  5. Milla Says:

    Nej, så trist att du är dålig!! Hoppas det går snabbt över. Jag har haft en vända jag med med ont i hals och snuvig men det var över på en vecka *puuh*
    Så snygg LO! Det blev urläckert med prickarna men jag förstår att det var pilligt!
    Trevlig Helg! /Milla

  6. SusanneSj Says:

    Men lilla du då, det låter skit rent ut sagt.
    Ta nu väl hand om dig och krya på dig.

    Kul att se tjusiga Miaalster : D

    Nu ska t o m jag sätta mig och scrappa, se om jag kan få ihop något.
    Kram o trevlig helg

  7. babbalalla Says:

    Tack för titten hos mig! Hoppas att du kryar på dig! Va mycket fina grejer du har här! Läckra gula prickar, men kan förstå att det var lite pilligt! Ha det gott i helgen!

  8. Gunilla/Nilla Says:

    Hundra år sedan sist och jag är inte på plats. Nu blev jag sur på mig själv. Ska det gå hundra år till tro?!

    Finfina alster har du skapat igen. Du är flitig som ingen annan. Känns som jag har en pysselsvacka just nu.

    Stackars dig som känner dig sådär skröpplig. Hoppas du kryar på dig snart.

    Kramen till dig/Gunilla

  9. CamillaE Says:

    Oh, så läckra färger du använt på dina layouter! Mycket inspirerande!!!

  10. monica Says:

    Vad härlig den gula layouten var!!! Prickarna blev verkligen ”pricken över i” -super!
    julkort…man kanske skulle ta tag i det också snart…
    krya på dig!
    kram!

  11. Anne/anneh Says:

    Vilken härligt crazy LO i fina gulsvarta(AIK) färger =). Jag gillar massor! Jag är också nästan färdig med min gula LO till den utmaningen 🙂 Söta julkort med!

    Krya på dig!

    Kram Anne

  12. SannaF Says:

    Finfina saker!!!!!!

  13. Gurkiss Says:

    Super snygg LO och kort 🙂

    Ha de gött

Kommentera

