Sneak peak…

…på Tingturas nya stämplar kommer här:

Vi i Tingturas DT fick i uppgift att välja varsin stämpel ur deras nya kollektion och blogga om den i Tingturas blogg och jag valde en av stämplarna ur deras Snurklor-kollektion. Kolla gärna in bloggen för en liten recension på vad det är jag gillar så mycket med snurklorna. Ni kommer även att få se vilka favoriter de andra tjejerna i DT har….ni kommer inte att bli besvikna!! =)

Så ett kort jag gjort efter Tingturas måndagsskiss. =)

I dag är jag ledig så det där med städning och skit tror jag vi struntar i! Snacka om att jag blev störtförbannad när jag för ett tag sedan bad make och ungar att byta sina sängkläder innan det åkte till jobb och skola….”men du är ju ledig” sa maken! Ja, inte jobbar jag 75% för att gå hemma och städa på onsdagar i alla fall sa jag! Om jag har en ledig dag så kan jag städa OM jag har lust….annars är det min dag och jag besämmer precis vad jag vill göra! Därmed basta! Han har inte sagt så flera gången. =D

Hoppas ni får en härlig onsdag…..själv har jag en ickestädar-dag! =)

9 svar to “Sneak peak…”

  1. Milla Says:

    Vilka läckra stämplar! Ska bli spännande att se resten. Jättefint kort. Så skönt med en icke-städa-dag!! Ha ha ha vad du är härlig!!
    *kram*

  2. Henrietta Says:

    Läckert kort! Det är bra dom ska hållas kort minsan :o))

    Kramar!

  3. SusanneSj Says:

    Vilket härligt kort. Väldigt snyggt upplägg.

    Nu ska jag kila till Tingtura o spana : D

    Ha gott!
    Kram

  4. Fia Says:

    Å så läckert! Jag tror att du får bli prinsessan av swirls! (Ang.mejlet, menar jag) Jag äääälskar din snorklingslo!

  5. SannaF Says:

    Å vilket fiiiiiiiint kort!!!!
    Vad skönt med en icke städar dag. Själv var jag på jobbet och det ösregnade. Jag var sååååååå sugen på att bara smita hem och ligga och läsa en bok och mysa…. Men det går ju inte 😉

    Jätte härlig snurkel ram!!! Grattis igen till DT uppdraget!!! KUL!

  6. Maria Hassel Says:

    Visst är det typiskt MÄN! Min gubbe inbillar sig också att jag jobbar mindre och tjänar mindre för att göra GRATIS hemarbete. Han kan överhuvudtaget inte förstå det när jag säger att jag gör en massa gratis hemarbete. Vadå gratis tycker han…. Tja…jag kunde ju välja att jobba heltid och tjäna mer pengar och så fick hemarbetet göras om och när det finns tid av oss båda. Nu fixar jag 90% på ledig tid. Men han tycks inte se det så.
    Har man gemensam ekonomi kanske man kan tycka att den som jobbar mindre kan göra mer hemma men har man som vi delad ekonomi så har jag ju valt att jobba mindre och tjäna mindre för att få lite mer fritid – INTE jobba gratis hemma.
    Maria Hassel

  7. Karin Says:

    Super-fint kort!!! Absolut är veckans lediga dag till för trevligheter och ingen städning!!!
    Kram

  8. Lotta/ FruH Says:

    Vad det låter bra med en icke-städ dag, fler såna!
    Ser med spänning fram på dina ideér med snurklorna, som är jättefina! Ditt kort är både tufft och gulligt på samma gång!
    Ha det väl!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  9. Gunilla/Nilla Says:

    Först och främst ”you go girl”! Det är så rätt att ta en dag ibland och bara ha till sig själv. Njuta och göra det man vill!

    Ett riktigt härligt kort i läckra färger. Ska på mässan i Göteborg så det bli till att kolla i deras monter. Dom skulle väl dig?

    Ha nu en underbar helg. Hoppas solen lyser på dig!
    Kram/Gunilla

Kommentera

