Lördag idag…

…talar om det ifall någon har missat att så är fallet. =) Skönt med ledighet eftersom det för det mesta betyder mer pysseltid. Idag har Noa spelat match, 1-7 i baken =( men det är bara att glömma och ta nya tag till nästa match. Vi får hoppas det går bättre när Sverige spelar VM-kval i kväll mot Albaninen istället! Heja blågult!!

Jag är så avundsjuk på alla som är på mässan i Göteborg i helgen….suck, tänk om man hade bott i närheten och haft typ ett par tusenlappar att sätta sprätt på…. Så är dock inte fallet så jag får hålla tillgodo med min egen lilla vrå med gamla papper och krafs. =) Jag har en del skapat att visa i alla fall:


Här ett DT-kort för Tingtura Design med två av deras nya julstämplar som släpps idag på mässan. Det kommer att bli måånga julkort med dessa gulliga ”tomtar” i år vill jag lova! =)


När vi ändå är inne på tema jul så kan jag visa detta julkort också. Jag har liftat ett av Muhrens kort.

 
Denna har jag gjort till Pysselgårdens tävling som går ut på att använda både färgat och svartvitt foto. Fjärilen har jag prytt med utstansade prickar som jag 3D-lackat.


Så en layout om när jag i Kroatien testade att käka musslor för första gången….hm, det var en upplevelse. =)


Här är det underbara poolområden i Belvedere Kroatien….*längtar tillbaka*…. Här har jag också använt min bokstavspärlplatta igen. =)


En layout jag inte är nöjd med, men vad fasen…..=D


Ett beställningskort där det skulle ingå något som har med sy att göra. Jag blev glad när jag hittade denna syende nalle! =)


Även detta är ett beställningskort. Eftersom det är till en målare så kom jag på att skriva dit ”nymålat” på skylten. Renens färg är inte så illande brunt IRL. =)

Japp, det var det hela. Hoppas att ni får en härlig fortsättningen på helgen och ni glömmer väl inte att hålla tummarna för Sverige ikväll? =)

12 svar to “Lördag idag…”

  1. Henrietta Says:

    Å så mycket fint! Vem tror du inte är avundsjuk på alla som är på mässan??? Jag som har gratis boende och allt. Men jag får nöja mig med trippen i oktober ;o))
    Ha det så gott!
    Kramar!

  2. Maria Hassel Says:

    Wow! Vad mycket du hunnit skapa!
    maria Hassel

  3. SannaF Says:

    Men hallååååååååååååååå vad mycket fint!!! Tänk om jag var hälften så kreativ som du! Vad mycket jag skulle få gjort!
    KRAM

  4. Gunilla/Nilla Says:

    Tänk vad mycket fint du skapt i din lilla vrå med gamla papper och krafs!! Om det nu ÄR krafs du har så är det förvandlat till de finaste alster. Tänkt om man haft en liten aningens av din fantasi.

    Jo du, pengarna rullade på mässan. Undrar om jag verkligen ”behöver” allt jag köpt. Var sååå bestämd med mig själv att ikke köpa ett endaste mönstrat papper. Hur gick det tror du?!

    Nä åter till pysselvrån. Ha en skön söndag.
    Nästa gång får vi hålla något annat än tummarna för Sverige och se om det hjälper!!

    Kram till dig/Gunilla

  5. Fialia Says:

    Men gud vad mycket snyggt. Du är så produktiv!

    Jag älskar layouten kusiner. Apsnygg, och såå du!

  6. Mette Says:

    Oj, vad mycket fint!
    Du är verkligen flitig, och allt blir så himla fint! 🙂

  7. Mette Says:

    Glömde ju säga grattis till 40-åringen! 🙂

  8. SusanneSj Says:

    Bowowow!!! Hallå eller? Du gör det hela tiden, grymt snyggt alltihop. Underbar inspiration.

    Har du inte några biljetter… om du vill ha dom får du jättegärna mejla mig.

    Festen var toppenkul!!! Det var 18 st som fyllde jämnt som hade bjudit in. Jag hade så jäkla kul. Men… idag har jag inte kul alls, det är först nu jag är i upprätt läge… Visst är det tragiskt, typ… Men kul som 17 hela tiden från 17.00-01.30 : D

    Ha det så gott!
    Kramisar

  9. Karin Says:

    Oj, så mycket fint!! Många snygga kort och layouten ”Kusiner” är super!
    Kram

  10. Fia Says:

    Som vanligt supermycket fint!! Kusinlo´n och poollo´n (konstigt ord det där!) är mina favoriter! Du e grym!

  11. Milla Says:

    Oj oj oj så mycket fint du gjort! *låter mig inspireras*

  12. Gunilla/Nilla Says:

    TACK snälla du för det fina som kom med posten idag. Studsar runt så glad jag blev. Får ta det lite försiktigt när jag studsar annar hostar jag ihjäl mig;=D!! Men nu kommer jag blir frisk i ett endaste huj.

    Sitter och pysslar med lite andra saker. Men blev så sugen att sätta igång med ngn av de fina jag fick av dig. Dom är sååå söta.

    Sköt om dig och ha en härlig vecka.♥♥
    Här skiner solen från en klarblå himmel!!
    Kram/Gunilla

Kommentera

