I morgon smäller det!!

Japp, imorgon slås portarna upp för nya Scrappakalja (OBS!! Alla nya prylar lägger jag in under morgondagen…det ser kanske lite ”fattigt” ut nu)! Jag har haft en hektisk men så rolig tid med att beställa, kontakta grossister, inreda hallen med scrapprylar, lägga in allt i webshopen, you name it… =) Hoppas nu bara att folk kommer att gilla det jag kommer att sälja. Just nu är det mycket julprylar, papper, stämplar, stickers i julens tecken men jag har så småningom tänkt att satsa mycket på mönstrat papper och dekorationer. Jag har även fått ett tips (Tack Henrietta!) om månadspaket. Ska absolut tänka på saken! Här kommer några ”snuttar” av mitt nya liv:


Goa sonen har hjälpt mig med både det ena och det andra….tackNoa!!


Här är den stora hyllan som innehåller både papper, dekorationer, BIA-material, limprodukter, pennor, album m.m.


Tur att Ikea finns! =) Här har jag hittat bra förvaring för små rullar med band.


Ett litet smakprov på blommor.


Stickers går alltid åt. =) I hinken bredvid har jag bokstavsstickers.


Så är jag bara tvungen att visa Jennifer och hennes kompis på deras halloweenparty som de hade igår kväll….visst är de söta som siamesiska tvillingar? =D

Nu ska jag ta en bloggrunda. Jag har nämligen friskvårdstimme på jobbet och visst är väl surfande friskvård?

Ha så gott och kram på er!!

14 svar to “I morgon smäller det!!”

  1. Fialia Says:

    Åh det ser såå spännande ut! Jag ska självklart dyka in i shoppen imorgon och titta runt! Månadspaket tycker jag låter som en bra idé. Hoppas att det går lysande för dig. Kram!!

  2. Henrietta Says:

    Å det ser underbart ut! Raketer och fyverkerier för världens bästa MIA!!!!!

  3. monica Says:

    åh vad spännande med shopen *hänger på låset i morgon*!!!
    Lycka till!

  4. SusanneSj Says:

    Ooooohhhh så spännande de ska bli o se vad du kommer att ha i butiken.
    Lycka till!!!

    Tuffa girls.

    Ha en trevlig helg!
    Kramar Susanne

  5. Lotta/ FruH Says:

    Det hörs ju på ordet är SURF är friskvård…självklart! Vad fint du har fått i din hall och numera butik! Ska bli spännande vad du hittar på!
    LYCKA TILL, VÄNNEN!!!
    ochHa en fin helg!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  6. SannaF Says:

    Å vad härligt mycket saker!!!! MYSIGT

  7. Millan Says:

    Det ska bli jättespännande att se vad du kommer ha för kul i shopen!
    Lycka till Mia!
    *kram*

  8. Milla Says:

    Åh så mycket fina saker!! Så himla spännande! Lycka till med öppnandet. *kram*
    Helcoola siamesiska tvillingar. Vilken idé!

  9. Peterlina Says:

    Spännande! Synd att man inte bor närmre. 😀

  10. Anne/anneh Says:

    Spännande! ska genast rusa till butiken=) Ser redan på bilden att du har såna julpapper jag vill ha=) Kan man lägga in en beställning och hämta och betala på träffen i Torsås?

    Kram Anne

  11. myamia Says:

    så kul , jag rusar in nu. så lägligt att jag är helt fattig för tillfället 😦 men kika kan man ju alltid göra, och spana på vad man ska köpa när lönen kommer 😉 kram

  12. SusanneSj Says:

    Hallå där,
    hoppas din start igår gick bra. Du hade jättemycket fint i butiken.

    Kika i min blogg, det finns en award till dig.

    kram kram

  13. Maria Hassel Says:

    Oj med grejor! Det är väl svårt att hålla fingrarna borta ifrån allt som finns hemma numera? Jag har fått hem en hel ICA papperskasse full med garner ifrån Polen. Får vänta med att sätta tänderna i dem. Ska göra sjalen färdig först.
    Kram Maria Hassel

  14. Karin Says:

    Wow, så mycket spännande att titta på! Lycka till!
    Kram

Kommentera

