I tomteverkstaden…

…har det varit full aktivitet i denna helgen! Jag gör julkort, askar, bokmärken så fingrarna glöder. =) Vad svårt att veta hur mycket man behöver göra för två dagars julmarknad….tips någon? Här kommer de i alla fall:

 


(Detta kortet är en lift av Gulligullan!)


(OBS!!! Detta kortet är mer åt det lite vinröda hållet, inte så här skrikigt rött!!!!)

Alla kort, askar och bokmärke är relativt enkla. Jag skulle aldrig hinna skapa till julmarknaden annars! =) Och det har faktiskt blivit (en mycket enkel!) layout också! =D

Nu ska jag blogga lite innan det är sängdags..blir en lång dag imorgon eftersom vi har P-möte på kvällen. =(

Kram på er!!!

18 svar to “I tomteverkstaden…”

  1. SusanneSj Says:

    Mmmm, like it. Speciellt julkortet med det röda hjärtat, det var verkligen fint.

    Sköt om dig!
    *kram*

  2. Milla Says:

    Dina saker må vara enkla men ack så snygga!!
    Kram! /Milla

  3. Linda Says:

    Vilka underbara julkort, jag älskar det första!! Och vilken ära att bli liftad 🙂
    Din layout är också helt fantastisk, den kommer jag lifta nu på en gång!

  4. Henrietta Says:

    Härliga kort! Ser inte ett dugg enkla ut! Ses snart!
    Kramar

  5. Johanna (hannahoj) Says:

    Gu va fina saker du har fått ihop. Det första blå vita är helt underbart! Är det ok om man kanske liftar?? 🙂

    /Johanna

  6. SannaF Says:

    Urfina saker! Å som vanligt har du haft en liten nisse som har hjälpt dig att hinna göra så mycket ? 😉 Du är otrolig, jag vet att jag sagt det förr !!!

    Urfin layout! I love it!
    Kram o ha en trevlig vecka (Jag har möte på torsdag kväll)
    KRAM KRAM i massor

  7. Charlotta Says:

    Less is more !! jättefina allihop !! även om de är ”enkla”, så är de ändå väldigt olika, och väldigt fina *s*

  8. Mette Says:

    Oj, vad många fina julkort! Jag måste allt sätta igång med att göra mina också!
    Layouten är helt otroligt fin! Älskar allt med den.

    Lycka till med din shop! Vad kul! 🙂

  9. zizzi Says:

    Det må var enkla alster men ack så snyggt!!!!!!!!!!! Älskar granen du klippt ihop!!! Jättelycka till med shopen!
    Kram kram

  10. zizzi Says:

    Ett jättetack för de orden!!!!!!!!
    De värmde mer än du kan ana!
    Kramar massor

  11. Petra/Paradise Says:

    SUperfina julalster du gjort! Såklart man måste göra enklare varianter annars har du inte mycket att sälja när julmarknaden väl anländer 😉
    Å vet du vad jag tror..de enklare varianterna brukar sälja bättre än de överarbetade! =)
    Lycka till med försäljningen =)
    toppenfin lo också!
    Hoppas du haft en trevlig helg!
    kram Petra

  12. scrapamy Says:

    Hej! Kul att du kommit igång med butiken. Jättefina alster som du gör. Det var kul att träffa dig i Rottne, att jag kände igen dig, det trodde jag aldrig. Ha det bra
    Ann-Marie

  13. Fia Says:

    Å så fint!!! Blev alldeles kär i det översta! Hoppas allt går enligt planerna med butiken , sååå spännande!! Ska kika in där nu! Kramar!

  14. Karin Says:

    Massor av fina alster! Gillar grannen alldeles speciellt mycket! Har också blivit tillfrågad nu att stå på en julmarknad…och jag som bestämt mig för att inte göra det i år!!!!
    Du frågade mig om snöflingorna. Det är olika: dels från Maya Road (Chipboard) och sedan utstansat med Cuttlebug.
    Kram

  15. monica Says:

    Enkelt = snyggt!!!!

    Kram!

  16. Henrietta Says:

    Du är utmanad i min blogg!
    Roligt att du gillade kortet!
    Kramar

  17. MOE Says:

    Vad härligt med all julkänsla! Jag längtar efter julen i år och efter att få sätta fart med allt pyssel och knåp och fej hemma. Kram!

  18. Jessica Carlberg Says:

    Vilka fina julkort=). Gillar verkligen det blåa med granen. vad har du använt för blå papper till granen, märke, från shop?

    MVH Jessica

Kommentera

