Trött men lycklig…

…är jag idag! Det har varit fullt upp…packade ner butiken i lådor i torsdags och fredags och var på scrapträffen mellan 7.30 och 18.30 och sålde i lördags. Vi var nästan 100 pers på träffen och det var sååå kul och jag sålde sååå mycket! =) Idag har dagen gått till att packa upp och göra en liten inventering på vad som gått åt. Jag har även suttit en bra stund med att beställa nya härliga grejor till butiken. Har jag tur så kommer det i nästa vecka så jag kan ta med dem till träffen i Bromölla på lördag…..*suckar saligt*….

Veckan som kommer blir inte lugnare den….jag jobbar mer än vanligt på jobbet med utvecklingssamtal, stängningsdag, ej ledig onsdag etc. Börjar faktiskt redan längta till lite julledighet…

Som sagt, fullt upp har det varit och därför inte mycket tid i pysselhörnan. Detta är vad jag lyckats ”skapa ihop”:

enkelblomma

haenunderbarjulflicka

stortext

tomteskumigen

Så för som av någon anledning missat sporten på TV idag kan jag meddela att KALMAR FF är svenska mästare! De vann idag Allsvenskan!!!!! Grattis Kalmar! Jag hade så gärna velat vara med i Halmstad och fått vara med om att fira guldgossarna.

Ha det underbart och kram på er!

14 svar to “Trött men lycklig…”

  1. Milla Says:

    Så roligt att det går bra! Vilka härliga alster du skapat! Jag är sååå imponerad att du hinner skapa fast du har så lite tid *s*
    Kram!! /Milla

  2. Fia Says:

    SÅ glad för din skull! Kramar!

  3. MonicaO Says:

    Du säger att du inte haft mycket tid i pysselhörnan och ändå skapar du så fint.
    Själv så skapar jag som bara den men det är ju inte något jag kan visa än!!!
    Men det kommer.

    Kram Monica

  4. Anne/anneh Says:

    Det var kul att träffa dig också, Mia! Och skapat har du hunnit med;0) Mer än jag i alla fall. Men jag blev också nöjd med kortet och mottagaren med :0) Kul att prova nåt annat ibland. ska snart ladda upp det på bloggen också!

    Ha det bäst!

    Kram Anne

  5. Kicki Says:

    Vilka härliga kort du gjort Mia! 😀
    Tack för den fina kommentaren i min blogg!
    Kram Kicki

  6. SannaF Says:

    Håhå ja ja vad fina saker du skapat ihop med ingen tid!!!
    Kul att det går bra med affärerna…
    KRAMAR i massor från Sanna

  7. monica Says:

    Kul att det går bra för dig!!!
    Och vilka fina alster du hunnit med trots tidsbristen! *älskar tomteskum*
    Nu har jag betat av mina barns utvecklingssamtal och nästa vecka ska jag ha mina egna…

    Ha det bra!
    Kram!

  8. SusanneSj Says:

    YES! Jag har väntat, du har ju liksom skämt bort oss med dina uppdateringar.
    Förstår att det är fullt upp, jättekul att det funkar så bra.

    Jättefina stilren kort. Me like.

    kram på dig o sköt om dig

    Grattis till guldet!!!

  9. Karin Says:

    Kul att det går bra med försäljningen! De där tomteskummen ser lockande ut!
    Kram

  10. Lotta/ FruH Says:

    Roligt att det gick så bra på träffen! Fina saker har du hunnit göra med!
    Här är en till som längter efter julfritt, det var så skönt med höstlov….
    Kram,
    Lotta/ FruH

    ps. du har en award att hämta i min blogg!

  11. Fia Says:

    Hej söta du!

    Jooo jag har ritat telefonen…! Kramkram!

  12. MonicaO Says:

    Hej igen vännen.

    Ville bara tacka för gratulationerna och tacka för mitt paket. Det har kommit fram. Nu ska det pysslas.

    Kram Monica

  13. Gunilla/Nilla Says:

    Förstår att du har mycket att stå i. Kul att det går så bra!

    Dina kort är såååå fina. Stilrena i snygga färger och snygga kombinationer.

    Nu ska jag ta mig en promenad i det fina vädret. Vet inte hur länge det varar.

    Sköt om dig och stor kram från mig
    /Gunilla

  14. Mette Says:

    Vad glad jag blir när jag läser att det går så bra för dig och shoppen.Verkligen jätteroligt!
    Jättefina julkort!
    Jag har faktiskt gjort några julkort idag… Men det var beställningskort till en tjej på jobbet! Snart ska jag börja med mina egna… 🙂

Kommentera

