Nu sa kroppen ifrån!

Jag tror det är så i alla fall. Jag fick feber på jobbet i måndags samtidigt som jag mådde superilla…antingen är det något som går eller är det helt enkelt kroppens sätt att säga ifrån. Jag har ju haft pressen på mig att hinna skapa till julmarknaden och även varit borta med butiken tre helger i rad. Ingen vila på helgerna alltså. I går vilade jag mycket men jag har ju svårt för att vara stilla så det blev lite stillsam scrapping emellanåt också. =)

polsa
Denna gjorde jag efter en av mina nya skisser (skiss #23) som du hittar här.

lovesand

ilovemypool
Denna gjorde jag till Veckans skiss som publicerade min skiss för ett tag sedan. Glömsk som jag är så glömde jag att jag gjort en layout för ändamålet. =)

Så håller jag också på med mitt första BIA-projekt…underbara manick! =) Så här långt har jag kommit än så länge:
tankvart

vaga

tid

solstrale

Nu ska jag kombinera dagen med vila och lite pyssel.

Ha så gott!

12 svar to “Nu sa kroppen ifrån!”

  1. Henrietta Says:

    Ja vännen du får ta hand om dig! Inte köra på för hårt. Synd att du inte tjänade något nu när du lagt ner så mycket jobb.
    Sköt om dig!!
    Kramar Henrietta

  2. MonicaO Says:

    Du är bara bäst vännen.
    Underbara LO och Bia projekt.
    Ps titta i min blogg.

    Kram Monica

  3. myamia Says:

    Lova att du tänker ta det lite lugnare nu och glöm inte lyssna på kroppen… jaja eller hur, tänker du. jag håller med, det är lätt att köra slut på all kraft.

    Superfina alster som du visar upp, hur hinner du???? kram mya

  4. K8an Says:

    Va rädd om dig!! Inte värt att stressa för mycket det får du inget för!

    Otoliga scrapps fick du dock till 😉
    Och ett mycket trevligt projekt har du börjat på!

    Kram

  5. SannaF Says:

    Man måste ju vila ibland också!!!
    Urfina layouter du har gjort !!!
    KRAM

  6. zizzi Says:

    Ha ha du skapar mer än mig när du är sjuk…………Alltid lika snyggt oxå! Gillar ditt Bia projekt!
    Grattis till att du tjänat storkovan på julkorten. ha ha vilken timpeng det måste ha blivit!!??? Hur många timmar stod du på marknaden???

    Kram på dig!!

  7. Karin Says:

    Så mycket fint du skapat! Söt liten bok du ”bundit” ihop. Ta väl hand om dig och lyssna på kroppen.
    Kram

  8. Lotta/ FruH Says:

    Vad roligt att du gillar din BIA-makapär med! Störtfint album, ser framemot övriga alster från dej och din BIA! Som alltid bjuder du på fina LO:s!
    Ta det lugn och lyssna på kroppen, min kropp tyckte inte heller vi ska vara på fler julmarknader…..
    Kram,
    Lotta/ FruH

  9. monica Says:

    Underbart!!! BIA-albumet var superfint =)
    Det är inte lätt att vila när man har häcken full, tur att kroppen säger ifrån ibland även om det inte är kul… Ta det lugnt och krya på dig!

    Kram!

  10. Maria Hassel Says:

    Jösses vad mycket fint du har skapat! Superfina LO:s! Vila nu upp dig…man kan inte köra på i 190 hela tiden!
    Kram Maria Hassel

  11. Milla Says:

    Åhh så fina saker du har gjort!! Allt är kanonfint! Hoppas du snart mår bättre och unna dig liiite lugn och ro emellanåt 😉
    Kram! /Milla

  12. SusanneSj Says:

    Tänk nu på dig själv o sakta tempot lite, mycket viktigt.

    Men! Så härlig ögonfröjd du bjuder på, ljuvligt vackert.

    kram o trevlig helg

Kommentera

