Lugn helg…

…alltså inga fler sjukhusbesök (se inlägget nedan). =)  Helgen kan sammanfattas med bokföring…eller bokföring och bokföring, jag har sammanställt alla utgifter och inkomster för att underlätta när det är dags för momsredovisning. Jag har bestämt mig för att lämna över alla papper till en mer kunnig på området och lära mig bokföringen vid ett senare tillfälle. Det är för mycket som händer i mitt liv just nu känner jag. Annars har vi bakat både lussekatter och pepparkakor idag. Härligt att ungarna fortfarande vill göra detta trots att de är så stora! Lite skapat har det också tagits tid till:

gipsad
Självklart måste jag scrappa om min stackars enarmade son! =)

tankar
Denna gjorde jag för ett tag sedan till en tävling och eftersom det var ok att ladda upp bidragen i sina bloggar när det bloggats i butikens blogg så gör jag det här.

galetgrattis
Ett galet grattis-kort.

treaskar
Så tre beställningsaskar.

I morgon är det jobb igen men jobbar bara till kl.12.00. På kvällen är det starta-eget-kursen igen. Nu ska vi snart komma in på bokföring, vilket jag verkligen behöver. Ska suga åt mig som en svamp!

Ha så gott så länge….och tack för att ni finns och lämnar så goa kommentarer!  Jag blir lika glad varje gång!! Kram!

8 svar to “Lugn helg…”

  1. SusanneSj Says:

    Gokväll,
    mums så snygga LOs och kort. LOs var bara så ljuvliga.

    Jag har bokfört en gång i tiden. Vi köpte den lättaste boken som fanns (på revisor önskemål) Sedan bokförde vi för hand efter att hon gjort upp olika kolumner till oss. Helt plötsligt blev det inte så svårt som jag hade föreställt mig fr början.

    Stort Lycka till gumman.
    kram

  2. Karin Says:

    Snygga layouter!!! Stackars kille, inte roligt med gips och särskilt inte för en aktiv person!! Tack för din goa kommentar till mig. Jobbar inte alls med inredning……är sjukgymnast och arbetar som enhetschef på Barn- och ungdomshabiliteringen…måste i och för sig vara kreativ, men på ett annat sätt!!!
    Kram

  3. Fia Says:

    Stackars sonen! Hoppas det blir bra snabbt!
    Älskar din tankarlo! Sååå himla fin! Kram!

  4. Milla Says:

    Här fanns massa fint att kika på! Dina LO:er är så himla snygga. Stilrena och fräcka. I like! Kortet är ju för läckert. Jätterolig titel 🙂
    Askarna är vackra.
    Kram!! /Milla

  5. Gunilla/Nilla Says:

    Men här händer det saker. Gipsad handled och julbord på McDonalds, stackare! Hoppas att han känner sig bättre nu och slipper värken.

    Så har du hunnit skapa en hel massa fina saker igen. Tycker alltid du har så underbara rubriker till dina LO:s!!

    Nu ska jag sätta mig och pyssla lite julkort. Vet inte om jag känner för det. Men inte har jag tid att mista inspirationen nu.

    Sköt om dig och stor kram/Gunilla

  6. Johanna (hannahoj) Says:

    Aj då, bryta handleden är inte roligt. Men det var ju lite tur att den ”bara” va av. Min sambo föll från en ställning på jobbet för två år sedan och bröt sin hadled, fast den var inte bara av utan den var lite halv om halv krossad. Så han fick opereras och sätta in en skruv, handleden är fortfarande inte bra. Han har fått sluta på sitt jobb pga av handleden och omskolat sig till ett annat yrke.
    Hoppas sonen blir bra snart igen!

    LO:na är jättefina båda två, får så mycket inspiration av dig! Tyvärr har jag absolut ingen tid till att sätta mig och göra en själv. Gillar färgkombinationen på den översta.

    kram

  7. SannaF Says:

    Stackars son!!!! Det måste ha gjort ont. Jobbigt att behöva vänta på att de ska göra om gipsningen… suck!

    Hmmmm julbord är väl lite godare än mcd kanske 😉
    Snygga layouter dom alltid!
    KRAM

  8. SannaF Says:

    Som alltid menar jag ju!

Kommentera

