Jag lever!

Ja, man kan ju börja undra i dubbel bemärkelse…dels är det M-Y-C-K-E-T med  jobbet på förskolan, dels är det M-Y-C-K-E-T med butiken (där jag för övrigt har lite nyheter….om ca 1 vecka kommer en STOR laddning från October Afternoon också!!). Inte nog med det, det är jul alldeles strax oxå? =) Det är alltså många järn i elden….kul! Hoppas ni har det sådär lagom mycket med allt och inte känner stress inför julen…

Detta blir ett kort inlägg eftersom jag strax ska gå och lägga mig så att jag är en pigg och glad ”dagisfröken” imorgon. En endaste layout har jag att bjuda på idag.

youandme

Som ni ser så har jag STORA problem med dekorationer just nu…jag får bara inte till det! Tips?

Gonatt!

9 svar to “Jag lever!”

  1. Charlotta Says:

    Halloj,

    man måste faktiskt inte alltid gödsla med dekorationer… det kan blir rätt snyggt ändå ! less is more… och, det här blev ju ett alldeles lysande resultat !
    Jo, tänkte säga också att jag har ”scrapliftat” din LO i förra inlägget – Tankar ! vet ju inte hur reglerna är med sånt.. men, jaa, jag tackar i alla fall *s*… du får ju hojta till om det inte är OK…

    Ha en härlig Jul & Nyår !

    ( hoppas du hinner andas lite… det behövs ibland… )

  2. SannaF Says:

    ja det är mycket här med . Och mitt i allt blev minstingen magsjuk, så nu får jag ta hand om henne istället!

  3. myamia Says:

    skönt att höra att det inte bara jag som har mycket att göra 😉 fullt ös medvetslös 😉 superfin lo 🙂 låt dekorationerna vila ett tag, snart så kommer det av sig självt 🙂 kram och trevlig helg mya

  4. Milla Says:

    Den är bra som den är. Kanonsnygg!! Det ger sig med dekorationsångesten ska du se.
    Trevlig helg!! Kram.

  5. K8an Says:

    Det gör absolut ingenting att du inte får till det med dekosen just för till fället, det blir super läckert ändå. Tror bara det är att vänta ut helt enkelt. Snart kommer du inte kunna hålla dekosen ifrån papperna längre 😉

    Kram

  6. Diana/Sayurii Says:

    Ibland är det bra utan dekorationer! Jag tycker LOn är skitsnygg!

  7. Lotta/ FruH Says:

    Vilken otur med bruten hand, hoppas att det går bra med gipset! Tycker som ovanstående att dina LO blir helt fantastiska även utan dekos! Gillar din LO om tankar och din text supermycket!
    Tycker inte du liksom jag att vi skulle ha lite fler timmar på dygnet så här i jultid?! Stressa lugnt!
    KRAM,
    Lotta/ FruH

  8. zizzi Says:

    Här kommer en hälsning från en annan trött och upptagen pysslare.
    Gillar dina LO:s även utan dekorationer.
    Kram

  9. Maria Hassel Says:

    Ha en lugn och skön helg! Jag har börjat ”jul-lova” redan nu och det känns jätteskönt! Kan meddela att dina cellofanpåsar funkade superduper! Det blev jättefint! Fick plats med 8-9 kakor/påse och det var helt perfekt.
    Kram Maria Hassel

Kommentera

