God Jul & Gott Nytt År…

…vill jag önska er alla! Hoppas ni får en riktigt mysig jul och en avkopplande ledighet!

endagattfira

endagattfiradetalj
Mitt första alster för SWE scrapbook! =) Skynda er dit och spana in alla härliga inspirationsalster och skapa efter tema ”Stjärnor” vet ja! 😉

favorittomte
Min absoluta favvotomte…ingen jul utan honom!

fotbollskille
Och sist ett grabbigt födelsedagskort.

I morgon jobbar jag bara till kl.12.30 sedan är jag långledig!!!!!

Kram och ha det så gott i jul!

PS! Shit shit shit! Jag försa mig så ungarna vet att de får ett Wii i julklapp!!!! Dumma mig!!!

14 svar to “God Jul & Gott Nytt År…”

  1. Sonja T Says:

    God jul själv – hoppas få följa dig o din blogg nästa år med:) Du ger många ideér o inspiration:)
    Lycka till med allt!

    Kramen, Sonja

  2. SannaF Says:

    GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hi hi ja ibland är det svårt att inte försäga sig!!!

    Urfina saker du gjort igen!
    KRAM KRAM KRAM

  3. Petra/Paradise Says:

    Hejsan vännen!!
    Vilka härliga kort du gjort!! Urfina!
    Stort grattis till dtuppdraget!!! WOW!! De kan skratta sej lyckliga som fått tag på en sån go å duktig tjej! =D
    Hoppas du får en underbar jul vännen!
    GOD JUL!!
    Stor kram Petra

  4. Gunilla/Nilla Says:

    Men du, vi har likadana favorittomtar, härligt!
    Underbara alster som vanligt. Stjärnan tyckte jag var ett läckert upplägg.

    Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!

    Kram/Gunilla

  5. myamia Says:

    GodJul!!!! kramis mya

  6. Milla Says:

    Oj då, ja ibland slinter tungan.. Det blir nog bra ändå ska du se 🙂
    Vilken ursnygg LO du gjort. Den gillar jag massor. Korten är också megafina.
    GOOOD JUUUUL /Kram Milla

  7. Kicki Says:

    God jul och gott nytt år till dig och familjen också!
    Kram Kicki

  8. Monnah Says:

    God Jul-kram!

  9. MonicaO Says:

    God Jul vännen.
    Har också köpt ett Wii!!!

    Kram Monica

  10. Lotta/ FruH Says:

    Gillar ditt stjärnkort i massor! Låter skönt med din stundade ledighet, det är inte helt fel ibland!
    Din favvotomte är så söt, själv är jag mycket förtjust i snögubbar!
    Ha en härlig jul med din familj – GOD JUL!
    Kram,
    Lotta/ FruH (som oxå höll på att försäja sej, men bet i läppen i sista stund….)

  11. SusanneSj Says:

    Hej Vän,
    har inte glömt dig men julen hos oss blir inte riktigt som den brukar. Men man får göra det bästa av situationen.

    God Jul & Gott Nytt År till dig från mig.

    Kramar Susanne

  12. Maria Hassel Says:

    Trots att jag inte gillar en massa juldekorationer så är din tomte väldigt fin! God Jul och Gott Nytt År önskar jag dig och de dina. Vi har det jättebra här i Tällberg. Snö, 5 minus och massor med god mat. Vi är konstant proppmätta. Kram Maria Hassel

  13. Anne/anneh Says:

    God fortsättning på julgelgen! Jättefint stjärnkort:)

  14. Karin Says:

    Super-snygga layouter du gjort. Gillar särskilt de båda översta! Hoppas du kryat på dig. Här var det dottern som var ordentligt förkyld på julafton.
    Kram

Kommentera

