Njuter i fulla drag…

…av ledigheten! Fast varför måste det gå så fort…bara tre dagar kvar!  Vi tar dagarna precis som de kommer, inte många knop alltså. =) Idag har det snöat rejält här nere i söder så det är vitt på marken nu.

Som sagt, inte många knop…men scrappar gör jag: 

singstar
Ja, en idol blir jag aldrig…sjunger hellre än bra. Men kul är det! =D

stortgrattis

stortgrattisdetalj

stortgrattismedfjaril

Jag har gjort en hel del mer, men det är till SWE scrapbook så det kan jag inte visa än. =)

Resten av kvällen blir det TV:n som gäller. Det är lite fight mellan familjemedlemmarna bara…ishockey eller Körslaget…vi får se vilka som får sin vilja fram.

Ha det så gött!

7 svar to “Njuter i fulla drag…”

  1. Elin [Asksvart] Says:

    Vilket härligt kort med muffinsen på. =)

  2. sannaf Says:

    Så himla snyggt alltihop!!!
    Å tack så mycke!!!! 🙂

  3. Mette Says:

    Vännen – det är ju precis det som man ska göra när man är ledig – Scrappa!
    Jag är iallafall ledig fyra dagar nu… Och igår scrappade jag och tänkte allt sätta mig i min hörna idag också.
    Underbara alster som alltid. Singstar är bara såååååå fin! 🙂

  4. Kicki Says:

    Jättesnygga alster! Älskar färgkombosarna du använt!
    Kram Kicki

  5. zizzi Says:

    Halloj

    Jag kikar förbi en snabbis och tackar för söta kommentarer och gratulationer.

    Kram på dig! / Cissi

  6. Maria Hassel Says:

    Vi har åkt skridskor i 4 timmar idag + en 5 km promenad. Jag antar att jag fått mitt motionsbehov stillat för idag. Sol, blank is och lagom kallt. Vad mer kan man begära!
    Kram Maria Hassel

  7. Fia Says:

    Å jag älskar alla dessa! Suuupersnygg layout! Du är en riktig inspiration! Jag har inte gjort en layout på över en månad…kanske dax nu!? Blir riktigt sugen på craft! Många kramar!

Kommentera

