Sista dagen…

…på två veckors lång ledighet. Det har varit guld värt med denna återhämtning från jobbet. Visserligen har jag haft att göra de sista dagarna ändå men det är ju såå kul!! Vad har jag haft att göra då? Jo, detta. Både rea och tävling alltså. =)

En layout har jag gjort idag:
narahavetvilljagbo
Hm, ser lite sned och vind ut vilken den inte är IRL.

Jag fick ett mail häromdagen som sa att jag vunnit tävlingen hos Scrapgalen! Jag blev galet glad! =D

I dag har tre av fem familjemedlemmar varit lite sega. Vi gick nämligen upp kl.01.30 inatt för att kolla på småkronornas VM-final mot Canada. Tyvärr gick det inte vägen…synd att det alltid ska vara domare som inte vågar stå för trycket när Canada spelar på hemmaplan. =(  Jag menar, när Canada fyra gången kör rakt på Sveriges målvakt och gör en hel del andra fula och farliga saker (och sedan sneglar på domarna för att se om de sett något) så blir det inga utvisningar! Jag var så in i h-e uppretad så det tog flera timmar att somna om!

Nu ska jag ta en bloggrunda…vilket inte var igår!

Ha så gott och kram på er!

6 svar to “Sista dagen…”

  1. monica Says:

    Vilken härlig layout!!! Ser skönt ut på bryggan =)

    Jag har redan ”mjukstartat” med två dagars jobb efter julen men imorgon drar vi igång vårterminen med planeringsdag hela dagen! Skönt att få sitta i lugn o ro o planera…

    Ha det gott!
    Kram!

  2. sannaf Says:

    Jätte snygg layout!!!
    Vi har 2 sega killar här hemma också som tittade på matchen. 10 åringen pratade väldigt mycket om ojuste spel och domare som dömde fel osv….

  3. Maria Hassel Says:

    Längtar till havet och sommaren! Men en fin vinterdag är inte så dumt det heller. Synd bara att de kommer så sällan! Kram Maria Hassel

  4. Karin Says:

    Den är helt underbart blå!!!!
    Lite ångest har man allt nu när det börjar på allvar i morgon…..

  5. Mette Says:

    Åhhh vilken härlig layout!
    Helt underbar!

    Ja… Första dagen efter långledighet är aldrig kul…
    Skulle man inte kunna få jobba två dagar och vara ledig fem varje vecka istället för tvärtom??? 🙂

  6. Milla Says:

    Så grymt snygg!!!

Kommentera

