Tack Monica/Leamon!

Denna FINA utmärkelse har jag fått av Monica:

awardbild

Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta,inte upptagna av utmärkelser och själviskhet
Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband
kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!
Kopiera in texten o bilden i din bloggoch skicka sedan
vidare utmärkelsentill åtta andra bloggare.
Lycka till!

Det är ju alltid så urbota svårt att skicka vidare till bara några…men dessa underbara människor/scrappare/kortmakare får det bli denna gången:

Myamia
SannaF
Milla
Gunilla
Susanne
Sofia
Lotta
Petra

Nu ska jag sova…är helt slut!!

9 svar to “Tack Monica/Leamon!”

  1. myamia Says:

    Men min söta vän, vad du gör mig glad!!! Jag är en glad bloggare som har dig som hänger hos mig. Puss Mya

  2. Berith Says:

    Hejsan, du har fått en utmärkelse i min blogg..

  3. Fia Says:

    Tack sötis! Så himla glad jag blir, du vet att jag verkligen gillar din blogg! Kramar!

  4. sannaf Says:

    Det var visst här jag skulle skriva tacket 🙂 TACK gulliga du!!

  5. Lotta/ FruH Says:

    Tack, för awarden gulliga Mia, det lättade upp i vintermörkret!
    Jag lovar att inte skriva om mer råttor och hamstrar på ett tag…..
    Ha det finemang!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  6. Gunilla/Nilla Says:

    Tack snälla söta du för den fina awarden.
    Det piggade upp vill jag lova.

    Ha en bra dag.
    Kram/Gunilla

  7. SusanneSj Says:

    Hur go är inte du?!!?
    Tack gulliga Mia och ha en toppenskön helg.

    kram

  8. Lena Says:

    Hej Mia!!!

    DU är vinnaren av ett uppstämplat paket från skogstokiga rubberstamps!!, då du lämnat en kommentar på min blogg under utlottningsperioden!!
    Stort Grattis!!

    Hör av dig till mig!!
    Kram Lena

    lena.scrappa@gmail.com

  9. Millan Says:

    Hej Mia!
    Du har fått en utmärkelse av mig på min blogg!
    Kram Millan

Kommentera

