Lägesrapport fredagen 16/1 2008

* Proppmätt (egentligen bara förnamnet!) på kycklinggryta, ris, vitkålssallad, vin och cheesecake som efterrätt.

* Min första lediga fredag…kommer att vara ledig VARJE fredag framöver! Gött! =)

* Snart blir det bara Jennifer och jag hemma. Resten ska till stan för att kolla innebandy. Heja Flyers!!

* Grattis kära pappa som fyllde 60 år igår! Hipp hipp hurra!

* Vi har nada inplanerat på lördag…jippie!

* Vi har nada inplanerat på söndag…jippie!

* Detta har jag att visa upp:

yourockgirl
Scrappat till veckans skiss.

fargutmv3
Färgutmaningen på SWE scrapbook. Jag har gjort paketet i rosa och turkos filt. =)

skissswescrap
Även detta kort till SWE scrap fast efter en skiss.

maj60
Här ett beställningskort.

valkommentillvarlden1
Sist ut blir ett enkelt bebiskort.

Har ni kommit in i de vanliga rutinerna efter alla helger? Det har absolut vi…det märks inte minst på tvätthögen (läs tvätthögARNA!). =) Nu vill jag bara att det ska börja ljusna, att det inte är mörkt som på natten när man börjar tidigt på jobbet. Vad gäller jobbet så går det, men dyker det upp något annat så tvekar jag inte. Jag vill inte jobba kvar inom barnomsorgen! Drömmen är att kunna leva på butiken men OM det går så lär det ju dröja. Konkurrensen är ju inte liten precis. Nåja, drömma måste man ju! =)

Ha nu en riktig härlig helg och glöm inte att pyssla!

Tusen kramar!!

14 svar to “Lägesrapport fredagen 16/1 2008”

  1. Åsa Says:

    Åhh det lät gott. Härligt att vara mätt.
    Jag ska snart göra som halva din familj, åka och heja på Flyers 🙂
    Sen ska jag scrappa i helgen.
    Med lite tur kanske bröllopsalbumet äntligen blir klart, håll tummarna och ha en skön kväll!

    Kram

  2. SusanneSj Says:

    Kan instämma i mätt, ledig var 4e fredag, inga barn – på vift, inget planerat varken lördag eller söndag, GÖTT!
    Tänkte jag skulle få lite scrappat. Har kört ut dina skisser så jag har att välja o vraka mellan 😀

    Gillar din LO och framförallt dina kort. Alla är precis lika bedårande.

    Ha en skön helg!
    *kram*

  3. Milla Says:

    Är också proppmätt. Vi ha ätit Tacolasagne och senare mumsade vi honungsrostade jordnötter. Mumma. Väldans fina skapelser som alltid.
    Skönt med en ledig helg utan massa planer! Ha det gott!

  4. sannaf Says:

    Låter skönt att vara mätt! Själv väntar jag på att resten av familjen ska komma hem från ishallen så att vi kan äta middag!!!

    Urfina kort o layouter gillar speciellt ROCK layouten!
    KRAM

  5. Monica O Says:

    Hej vännen!!
    Fin LO och kort du har gjort.
    Du skulle gå med i 365 photochallenge där får du ju utmaningar och lär dig en hel del under årets gång.

    Kram Monica

  6. Lotta/ FruH Says:

    Vad hungrig jag blev när jag läser allt gott du har ätit!
    Skönt med en helg utan massa inplanerat, fritt fram för pyssel!
    Kanonfina kort, diggar det till Maja jättemycket!
    Kram på dej!
    Lotta/ FruH

  7. SusanneSj Says:

    Nu 😀
    Ska sätta mig o göra en till nu tänkte jag. MEN, jag har jättesvårt att få till rubrik o text.
    Hur tänker du när du skapar?
    Tacksam för högvis med tips.

    kram kram o trevlig lördag

  8. Henrietta Says:

    Hoppas att du har hunnit vila upp dig ordentligt! Nu ses vi snart!!!!
    Kramar

  9. Karin Says:

    Du är så produktiv!! Massor av fint har du hunnit skapa….här har jag inte riktigt kommit igång efter helgerna. Underbart med ledig fredag. Det har jag också!
    Kram

  10. Maria Hassel Says:

    Här har det redan blivit ljusare om kvällarna och man känner en liten föraning av vår! Vad skönt att vara ledig varje fredag! Kram Maria Hassel

  11. Mette Says:

    Hur har din helg varit?
    Visst är det väl härligt med helger utan något inplanerat! Jag älskar det!:)

    Underbara alster – som alltid!

  12. Ammi Says:

    Åh, cheesecake, vad gott…urfina kort, layouten är som alltid jättefin, gillar dina enkla, men så vackra lo:s!

  13. mariem Says:

    så snygga kort och layouter du gör!

  14. Linda Says:

    Läckra alster som vanligt! Du har en BlogAward att hämta i min blogg 🙂

Kommentera

