Oj, vad tiden går fort…

…längesen jag printade ner något här i bloggen! Jag fattar inte vart tiden tar vägen?! Någon mer som inte riktigt hinner med?

Veckan som varit har varit fylld av jobb, kompetensutveckling, jobb igen osv. Jag har även börjat förbereda kursen lite…fick Vuxenskolans studieprogram i brevlådan idag och kan inte riktigt fatta att det är jag…alltså jag Mia Nilsson som står som kursledare för scrapbookingkursen. För nästan 3½ år sedan var det ju jag som satt där som förväntansfull deltagare på nybörjarkursen. Oj, vad mycket som hänt sedan dess! Jag hoppas bara att jag kan leva upp till kursdeltagarnas förväntningar…att de kommer att tycka att scrappingen är roligt och att de kommer att fortsätta även efter kursens slut. Snälla, håll tummarna för mig den 1:a mars!

Annars hade jag ledig dag idag. Fm försvann i ett nafs…tvätt, dammsugning, några ärenden på byn osv. I kväll har det scrappats lite medan ett öga har slängts på Let´s Dance. Jag har även bowlat lite med Wii. Kan säga att jag förmodligen aldrig kommer att slå det där rekordet jag fick när jag spelade i början…hm, hur gjorde jag egentligen?! Förmodligen var det bara nybörjartur. =) I morgon drar vi till stan eftersom Noa är i STORT behov av jeans. Det snackas även om att nya fotbollsdojor behövs. Och nytt blad till innebandyklubban….jag riktigt ser pengarna flyga iväg.

mygirls
Som ni ser så överger jag inte cardstock Kraft i första taget…älskar det!!

loveyoukort
Ett Alla hjärtanskort. Den läckra biljetten har jag hämtat från MissCutiePie. Hon gör helt otroligt läckra grejor som hon delar med sig av! Tyvärr blev färgerna fruktansvärt skrikiga här vilket de inte är IRL.

hjartanamore
Även denna biljett är från MissCutiePie.

sweskissulrikaulrika1
Skapat för SWE scrapbook efter en skiss.

sweswirls sweswirlsdetalj
Även detta kort är till SWE. Temat var swirls.

Så är det ju så att jag inte kan banga en utmaning. Jag hittade denna utmaning hos Myamia som går ut på att man ska visa det fjärde fotot i sin fjärde mapp…förlåt kära make, men det var detta:

halloween-2005-004
Taget för typ hundra år sedan…fast scenen återkommer….dag efter dag… =D

Ha nu en riktigt härlig fortsättning på helgen!

Kramar i massor!!

7 svar to “Oj, vad tiden går fort…”

  1. Petra/Paradise Says:

    Du behöver inte vara orolig! De som kommer gå kursen kommer bli supernöjda!! =D
    Se bara på dina lo´s och kort som du gör! Har man sett dem så VET man att de inte kommer bli besvikna!!! =D
    Du är sååååå otroligt duktig vännen!
    Trevlig helg!
    KRam PEtra

  2. myamia Says:

    Så mycket fint du visar!!! älskar din stil!!! Det kommer garanterat gå jättebra på kursen, tvekar inte en sekund!!!
    roligt för maken att han får synas lite i bloggen *lol*… hihi kram mya

  3. SusanneSj Says:

    Du kommer fixa kursen galant, nemas problemas.
    Ska också ha kurs till våren med en tjej som heter Lillemor, det blir min andra. Hoppas oxå den kommer funka bra.

    Ögongodis. Gillar verkligen det sista grattiskortet, vackert värre.

    Måste nu kika vilken som är mitt kort ;D

    Kram kram o trevlig helg

  4. sannaf Says:

    Dina kursdeltagare kommer att bli super nöjda! Sådeså!

    Galet snygga kort och layouter har du gjort IGEN! Å de e så snyggt med kraft papprena och även vita. Nästa månad ska jag köpa lite sånt…

    Jadu tiden rusar verkligen på i 300 å man hinner inte me´alls!

    KRAM KRAM

  5. Karin Says:

    Jag ska också hålla kurs och visst funderar man på om de ska bli nöjda… Gillar ditt kort med röda hjärtat mycket!
    Kram

  6. Maria Hassel Says:

    Tiden flyger här också må du tro! I raketfart! Innan man vet ordet av är man väl pensionerad…
    Maria Hassel

  7. Kicki Says:

    Förstår dig precis med att tiden bara springer iväg!
    Jättefina alster du har skapat, I like your style, baby! 😀
    Kram Kicki

Kommentera

