Beställningskort…tema SPA?!

Ja, och i huvudet står det still! Tips mottages tacksamt! Kortet ska vara klart på fredag så det är ganska bråttom!!

Här är i alla fall de två layouter som jag gjorde igår på träffen:

kusinerochbastavanner
Vad vore livet utan Cardstock Kraft? =)

surpuppa1
Och vad vore livet utan min älskade surpuppa? =)

le
Ett kort skapat på temat ”Leende”. Skapat för SWE.

Egentligen hade jag tänkt att ta en bloggrunda efter detta men jag ORKAR helt enkelt inte! Idag var en kollega ledig och två var sjuka…jag är precis slut i huvudet! Det får i stället bli soffan och filmen ”Försoningen”…ok då, en näve (läs skål) jordnötter också. Inte så bra mitt i veckan men det är mycket som inte är bra. Mycket som är bra också…typ en myskväll med film och jordnötter. Shit vad svamligt det blev på slutet…sa jag att jag är helt slut? =D

Puss och kram!

8 svar to “Beställningskort…tema SPA?!”

  1. ÅsaF Says:

    Ååå så snygga alster!! Blir inspirerad trots att jag är sliten och egentligen inte det minsta scrapsugen…eloge till dig för det alltså! 🙂 Hoppas du får en skön filmkväll! Kram Åsa

  2. Aase Says:

    Vad fin den är med kusinerna, häftigt att fota så ovanifrån 🙂
    Kram Aase

  3. Charlotta Says:

    Halloj,
    inser att det var länge sen jag tittade förbi,
    här var ju massa nya härliga fina alster !!! Du är för duktig ! ”Surpuppan” var ju bara hur härlig som helst !!

  4. Milla Says:

    Hmmm, något tips på tema SPA har jag nog inte.. Tänker bubblor, harmoni, massage… nää vet i tusan.. Hoppas du klurar ut något bra.
    Jättefina LO:er!!

  5. Maria Hassel Says:

    Kul att läsa att allt är bra med dig! Här har vi minsann också haft bankrån…undra om det var samma? Lite sol har vi fått se de senaste dagarna men jag är ständigt avundsjuk på de norra delarna av Sverige som jämnt tycks ha sol på väderleksrapporterna. Vi i söder får dras med gråvädret. Har en liten tete-a-tete på matbordet som man kan titta på och drömma sig i väg mot varmare årstider. Kram Maria

  6. Karin Says:

    Så härliga layouter! Massor att vila ögonen på och inspireras av!

  7. Jessica Carlberg Says:

    Vad mkt fint du gör! Vart kommer fjärilen i filt i från på LO Kusiner? är den brun eller svart?

    MVH Jessica

  8. Mia Says:

    Jessica…fjärilen är utstansad och embossad i svart cardstock med en Cuttlebug-die.

    //Mia

Kommentera

