Alla-♥-dag idag…

…och vi har inte firat ett dugg.

Däremot har Jennifer och jag varit ute en sväng i det härliga vädret…äntligen sol!! Vi tog på oss varma kläder och gick ut för att ta lite vinterfoton, trots värsta förkylningen och den jäkla hostan…pigg är inte mitt mellannamn idag!

Jag har blivit utmanad av Misan:

Dessa regler gäller
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

Ok, håll i er. Här kommer sju personliga sanningar om mig:

1. Jag är extremt rädd för möss och råttor!
2. Jag var mer eller mindre en ”värsting” i tonåren…förlåt mamma och pappa!
3. Jag har ett ärr på nästippen…brände bort en vårta när jag var liten.
4. Jag kan vara EXTREMT envis!
5. Jag kan inte vissla melodier…bara busvissla. =)
6. Jag är en riktig hönsmamma. Fråga mina barn!
7. Jag är lite småkär i Michael Scofield (yngsta brodern i Prison Break). Fast storebrorsan är inte så oläcker han heller! =)

Jag utmanar:
Marie
Hanna
Mirabyll
Jennie
Linda
Åsa
Karolina

I kväll är det bara tre av fem hemma för att glo på Melodifestivalen. Alexandra är på fotbollscup… jag brukar alltid vara med men tanken på att sitta och snora och hosta bland folk lockar inte. Noa är hos kompisar för en pokerkväll.

Snart ska vi som är hemma äta pizza…inte för att den kommer att smaka som den ska pga förkylningen, men vem orkar laga mat? =)

vagenarmalet
Denna är gjort för SWE där teknikutmaningen gick ut på att hitta kreativa lösningar med sin hålpunch. Jag har gjort ett eget ”lace-papper” genom att göra hål i cirklarna i det blåa mönsterpappret.

tradkram
Vad gjorde man innan digitalkameran fanns? Detta fotot är taget idag när Jennifer och jag var ute i solskenet. Satte mig sedan för att göra denna layouten. =)

jagonskar
Enklare än så här kan det väl knappast bli. =)

rutorgrattis
Ett grattiskort för försäljning i blomsterbutiken.

Hm…det känns som om dessa fyra alster har en gemensam nämnare…Oj då, Kraft igen! =)

Hoppas ni har en trevlig Alla-♥-hjärtans dag. Tusen kramar till er!

5 svar to “Alla-♥-dag idag…”

  1. Milla Says:

    Stor kram till dig också. Underbara skapelser. Du är så himla duktig!
    Pappret på min LO kommer från PapirDesign och är från Nettans Scrapbooking 4 you. Sååå underbara papper!!
    Ha nu en jättebra söndag och krya på dig massor!!! /MillaPilla

  2. Henrietta Says:

    Hoppas du snart får vara frisk! Men visst är det bara helt ljuvligt med sol! Man lever ju igen :o))
    kramar

  3. sannaf Says:

    Allahjärtans kram!!!
    Åh vilka underbara layouter… Du e ju för bra!!!
    KRAM

  4. mariem Says:

    du gör så mycket fint!
    Jag har berättat 7 saker om mig i min blogg nu… 🙂

  5. Maria Hassel Says:

    JA vilket härligt väder vi haft i helgen! Det har varit njuta, njuta, njuta. Jag har sammanlagt gått 1,5 mil i helgen och kunnat sitta i uterummet och sticka. Kram Maria Hassel

Kommentera

