HATAR!!!!

Jag HATAR denna jäkla hosta!!  I natt har jag gått omkring mer än jag sovit…så fort jag har försökt att lägga mig ner så har det börjat igen. I dag har jag legat i soffan precis hela dagen…har inte orkat göra ett endaste dugg. Jag hoppas verkligen att det går över snabbt, jag väntar på två stora beställningar som kommer vilken dag som helst och när de kommer är det ju en hel del att lägga in i butiken. Jag har även en del kvar att förbereda för scrapkursen som börjar om ett par veckor. Ja ni hör, jag har inte tid att vara sjuk!

Nu ska jag inte gnälla mer…jag ska fortsätta hosta. =(

Kram!

4 svar to “HATAR!!!!”

  1. Henrietta Says:

    Fy vad jobbogt!! Skickar en krya på dig KRAM!!

  2. Milla Says:

    Här kommer en stor kram!! Hosta är såååå jobbigt!! Hoppas den är borta idag!!

  3. Mette Says:

    Åhhhh din stackare! Skickar dig en stor Krya På Dig kram! 🙂

  4. Lotta/ FruH Says:

    Usch då, hosta är inget kul- hoppas att du blir bättre snart!
    Låter spännande med de nya varorna!
    Krya på dej!
    KRAM,
    Lotta/ FruH

Kommentera

