Känner mig lite bättre idag! =)

Hostan har gett med sig lite…inatt har jag faktiskt kunnat sova ett par timmar åt gången. Tänk vad lite som behövs för att göra en lycklig. =) Dock har jag fortfarande lite feber som kommer och går men jag är så glad över att hostan lättat lite. Jag kommer att vara hemma från jobbet i morgon också sen får vi se.

En liten stund har jag suttit i pysselhörnan idag. Jag gjorde då färdigt detta kort till Ninas tävling:
prickigtgrattis

Denna layout gjorde jag för ett tag sedan. Den är till Hobbyhusets tävling:
knasfiahobbyhuset

Tyvärr kom det inga nya heta prylar med postgubben idag…vi får hoppas på morgondagen!  Jag är så sugen på att lägga upp allt det härliga i webshopen! =)

Kram!

6 svar to “Känner mig lite bättre idag! =)”

  1. Nina Says:

    JÄTTESNYGGT kort! Härlig tolkning av skissen!
    Å en läcker layout också, såklart! 🙂

    *Kram!*

  2. sannaf Says:

    Superfin layout!!! Å kortet mee!
    Fortsätt att krya på dig nu!!!
    KRAM KRAM

  3. Petra/Paradise Says:

    Blä för förkylning!! speciellt när man precis varit sjuk..hoppas du blir bra snart!
    Supertråkigt att bli förkyld gång på gång å aldrig riktigt bli av med skiten.
    Hostan är värst!! jag lider med dej!
    Själv tullar jag på min cocillana när hostan sätter in.
    Jag misstänker nämligen att vi har samma ”typ” av hosta..
    den helvetiska!!!
    Jättehärligt kort och en superfin lo du gjort!
    gillar färgerna du använt, så kärleksfullt =D
    Stor kram Petra

  4. K8an Says:

    Super snyggt kort och LO!!!

    Krya på dig stackaren !!

    Kram

  5. Helenéhalmsjo Says:

    Hejbhej.. hoppas du snart kryar på dig..
    Jag har liftat ett av dina kort, de finns att kika på i min blogg..
    Har länkat till din sida 🙂

    Kram Helené

  6. Fialia Says:

    Skönt att du mår lite bättre, hoppas att det är på väg på rätt håll nu då.

    Jag älskar layouten, så snyggt med det prickiga rivna i kanten.

Kommentera

