Jag smäller av!!

Vad är det med familjen Nilsson för tillfället?! Inte nog med att jag åkt på influensan…Alexandra har börjat hosta som en tok. Och som om inte detta var nog, just nu är maken på väg till akuten med Noa! Han bröt ju sin arm i början på december och igår på fotbollsturneringen ramlade han igen…och säger inget förrän ikväll när jag frågade om han skulle träna. När han sa nej frågade jag varför för han bangar inte en träning i onödan. Då…först då!…kläcker han ur sig att han har ont i handleden. Vilken av dem frågade jag. Samma som jag bröt svarar han. När jag tittar på den är den svullen, glödhet och röd/blå! Och han kan inte röra på handleden! Jag ringer sjukvårdsupplysningen som säger att vi ska åka till akuten direkt. Förra gången var jag med men med influensa och hosta är det nog inte så käckt med mig med. Hoppas nu bara att de slipper vara på akuten HELA natten! Fast det vet man ju hur det brukar vara med det. Stackars, stackars familjen Nilsson!

8 svar to “Jag smäller av!!”

  1. Fia Says:

    Hej söta du! Tack för dina fina kommentarer hos mig!
    STACKARS er….Hoppas att den inte är bruten igen och att det inte tar hela natten! Många kramar!

  2. monica Says:

    Usch då era stackare…låter inge vidare att heta Nilsson i efternamn just nu 😉
    Hoppas allt går bra och att de inte behöver stanna hela natten på akuten!

    Kramar till er alla!

  3. Aase Says:

    Ja visst smäller man bara av ibland. Hoppas ni alla kryar på er i rasande fart!!!!
    Kram Aase

  4. zizzi Says:

    Åhh vad segt. Krya på er snabbt!
    Kram Cissi

  5. Maria Hassel Says:

    Låter inte kul! Krya på dig/er! Själv är jag i Stockholm och Frida är hos farmor i Borlänge. Hon har inte heller känt sig kry så hon tar tåget ner till mig i Stockholm idag istället för imorgon torsdag. Hon känner nog sig lite vilsen själv uppe hos farmor. Vi är ju bara där högst 1 gång/år och alltid hela familjen….så det är ju inte så ”hemma” där precis. Sen har ju Greg precis haft influensa så det kan ju vara något sånt på gång också. Har precis fått reda på att jag ska på anställningsintervju på Paradisskolan i Nybro 27/2. Tre stycken är utvalda…spännande! Det tar 1.50 tim för mig att åka tåg Hässleholm-Nybro så det blir ganska lång pendling. Men det känns som om det skulle funka ändå. Ev. kan man ju bo över emellanåt.
    Kram Maria Hassel

  6. Milla Says:

    Men usch och fy!! Hur går det för er nu då? Stor kram!! /Milla

  7. SusanneSj Says:

    Näää, stackare där.
    Jag hoppas verkligen att det gått bra för sonen och att du o dotter känner er något bättre.

    stor kram o krya på dig

  8. ÅsaF Says:

    Fy bubblan vilken otur ni har nu! Skickar styrkekramar

Kommentera

