Mår mycket bättre idag! =)

Så himla skönt att det är åt rätt håll…får lite hostattacker då och då men feberna verkar har försvunnit och jag har sovit ganska bra inatt. Jag har dock tagit det lugnt hela dagen fast det ser ut som tredje världskriget här hemma. En sändning med scrapprylar kom idag…det var de två serierna MIA och Prudence från Crate med matchande brads….mumma. Du hittar dem här. =)

Nog snackat om mig…Noas arm var bruten. Nu blir det gips i fyra veckor igen. Han börjar bli van, stackaren.
dsc_0008-kopiera-2

Nu ska jag ta en bit av detta som Jennifer precis bakat:
sockerkaka

Till denna goda sockerkaka blir det friidrott på TV. =)

Sköt om er och kram!

7 svar to “Mår mycket bättre idag! =)”

  1. sannaf Says:

    Nej vilken otur!!!!!!!!!

    Bowling layouten ärsåååååååååååååå snygg!!!!
    Massor med krya på er kramar allihop!!!
    /Sanna

  2. Milla Says:

    Nää, men stackars Noa!! Skönt iallafall att du mår bättre. Himla fint foto!!

  3. Lotta/ FruH Says:

    Vilket elände för Noa, en gång till stackar´n! Nu får ni krypa
    på er allihop och bli pigga en gång för alla!
    Kram,kram,
    Lotta/ FruH

  4. Fialia Says:

    Åh vad härligt med nya scrapgrejer. Det har jag med här hemma och idag ramlar det in lite nya alfabet, hehe, och scrapbesök får jag ikväll. 🙂

    Stackars sonen, kan inte vara kul att ha gips igen ju!

  5. Kicki Says:

    Men stackare!!! Att han inte sa något. Det måste ha gjort jätteont!
    Hoppas du själv blir frisk snart!
    Kram Kicki

  6. Monnah Says:

    Men, hu vilken otur ni har haft! Jag hoppas att det går åt rätt håll nu. Håller tummarna. Kram!

  7. Maria Hassel Says:

    Oj, oj, oj…..han får ta det lugnare framöver! Trevlig helg!
    Maria

Kommentera

