Här har det cybercropats vill jag lova! =)

Scrappiz har ju CC i dagarna och jag har hunnit med en hel del. Älskar ju utmaningar!

blomkort

blomkortdetalj1
Här var utmaningen att använda stämpel med blomma. Jag skar ut en skåra i cykelkorgen och monterade dit en stämplad tulpanbukett.

gipsigen
Denna layouten gjorde jag efter en utmaning där man skulle scrappa efter en gammal CC-skiss. Och ja, ni ser rätt! Varken vit cardstock eller Kraft!! Vad har hänt? =)

handgjortkort

handgjortpapperdetalj
Utmaningen här var att göra ett kort med ”annat” papper än vanligt mönstrat papper. Jag har använt ett av de handgjorda som jag säljer i shopen.

motivifokus
Motivet i fokus var denna utmaning.

sommar
Inkidos utmaning var att använda deras stämplar eller papper.

vacker
Här var utmaningen att använda sju av något. Jag har använt sju olika sorters mönstrade papper.

youandme
Här ett kort skapat efter en skiss.

varhopp
Denna layouten är gjord efter samma skiss som jag använde till kortet.

sno
Jennifer ville också vara med så hon hakade på barnskissen. Visst är hon duktig? =)

sweskissv8
Slutligen en layout skapad för SWE scrapbook…en skissutmaning.

Jag har gjort ytterligen en layout till Scrappiz CC men den får jag fota imorgon. Jag har dammat av mina gamla foamstamps och använt på den! =)

Vad händer resten av kvällen och helgen då? Tja, ikväll blir det ett beställningskort på tema godis samtidigt som ett eller två ögon slängs på Let´s Dance. Noa är på väg till kusin Max för att sova över. De ska gå och glo på innebandymatch i stan i morgon och vi kan inte skjutsa honom då eftersom vi är på Jennifers cup och sedan Alexandras innebandymatch. På söndag har vi kalas för mig och Jennifer…bättre sent än aldrig. =)

Trevlig fortsättning på helgen! Kram kram!

17 svar to “Här har det cybercropats vill jag lova! =)”

  1. Aase Says:

    Oj oj oj vad mycket du gjort och allt så läckert…..
    Du är underbar på att göra både kort & LO….
    Svårt att säga en favorit, men ditt pappersval är så perfekt till fotona…. Kram kram Aase

  2. SusanneSj Says:

    My oh my!!! Beautiful. Vilka LO och kort du skapat.
    Jag är ute på en inspirationrunda, har gjort ett kort på och 1 LO på 4 veckor. Det är lite stilla för tillfället. Ska på träff på söndag o hoppas på massvis inspiration.

    Stackars lille Noa. Hoppas han inte har ont.
    kram o trevlig helg

  3. MonicaO Says:

    Men hallå jaaa vad du har varit produktiv då. Super fina kort och LO.
    Måste bara säga att LO:n gips är ju bara såååååå jag.
    Kanonfint vännen.
    Monica

  4. Linda Says:

    GRYMT snygga alster du producerat, jag är imponerad!! Och dottra di brås ju på dig 😉 Hur färglägger du dina stämpelmotiv? Väldigt snygga färger och snyggt färglagt!

    Jag har gjort två alster än så länge i cropen, fast den ena fick bli utom tävlan eftersom jag gjorde en layout till en kortutmaning, så dumt =)

  5. monica Says:

    Jag är imponerad! Att du kan hålla så hög klass på alla dina alster och i den mängden du producerar!!! Du är sååå bra Mia!

    Kram!

  6. ÅsaF Says:

    Oh la la va mycket du har hunnit med!! Superduperfina alster som inspirerar mig massor! Blir nog ingen crop för mig denna gången, men jag förstår att du har roligt! 🙂 Kram

  7. Diana Says:

    Ojoj!! Så mycket fint du har gjort!! Min favvo blev kortet med ”motivet i fokus”, jag älskar den där tjejen! Har henne själv, men har inte hunnit anvnda henne.

  8. K8an Says:

    Du har verkligen legat på lat sidan 🙂 Fantastiska tävlings bidrag!

    Kram

  9. Linda Says:

    Tack för svaret ang. färgläggningen. Jag hade en gång ProMarkers, men blev aldrig kompis med dem. Färgläggning är inte min grej helt enkelt, men jag skulle VILJA att det var det 🙂 Många har börjat med Copic-pennor nu, kanske man skulle investera i några sådana och testa.

    Kram!!

  10. Henrietta Says:

    Oj här har det gjorts en himla massa fina saker!! Vilken inspiration att komma hit!
    Kramar Henrietta

  11. Karin Says:

    Wow, så mycket fint du skapat!!!! Blir så inspirerad att få börja scrappa när jag tittar in här! Abstinens efter en vecka i alperna utan att scrappa…..men med massor av nya foton!!!
    Kram

  12. Petra/Paradise Says:

    WOW!! VIlka underbara alster du gjort!! GIllar dem alla massor!!
    HOppas det går bra i CC:t! HÅller tummarna för att du vinner =)
    STor kram petra

  13. Anne/anneh Says:

    Massor av fina alster! Som vanligt gör du typ 10 och jag hinner precis med 1…hahahahaaa…
    Gillar LOn till tema 7 jättemycket och Jennifers LO är supersnygg, verkligen fina färger ihop med bilden.

    Ha en bra vecka!

    Kram Anne

    Pssst Tack att du alltid titar in till mig och skriver goa ord även om jag själv varit dålig på att kommentera på sistone, men kikat in har jag ;o).

  14. Milla Says:

    Fantastiska skapelser!! Gillar alla jättemycket men den med rutorna på temat ”sju” är något alldeles extra! Och vilken talang hon är, Jennifer!! Urfin LO!!
    Jag har en liten utmaning i min blogg om du vill. Kram kram! /Milla

  15. Mette Says:

    Har bara en sak att säga… Mmmmmmmm vad mycket fint! Gillar massor! 🙂

  16. CamillaE Says:

    Så himla snyggt alltihop! Favoriten blev denna gång killayouten! Så fräcka färger! Kram

  17. Katrin Says:

    Hjälpes va mycket snyggt! Jag ÄLSKAR ditt Kram-kort med motivet i fokus. Snyggare och stiligare än så blir det nog inte.

    Ska nog liftas en del härifrån i framtiden, om du inte misstycker… 🙂

Kommentera

