Inget flyt i livet just nu…

Jag vet att jag sa för ett tag sedan att jag hade som mål att blogga varje dag…vilket inte blivit gjort precis. För det första har det varit mycket med jobb…båda jobben, och så har jag varit konstant trött. Kanske en svit efter influensan jag hade för ett tag sedan. När jag kom hem från jobbet mitt på dagen igår tänkta jag….guud, så skönt att vara ledig imorgon! Hade tänkt städa lite idag, tvätta mycket, organisera om i butiken (hemma), scrappa m.m. Yea right! Vid sjutiden börjar jag må illa…efter en timme var det dags. Hela natten har jag kräkts och haft diarré! Det enda jag fått i mig på fm har varit Cola light och en halv tallrik fil. Jag kommer därför att hålla Scrappakalja stängt idag (hemma alltså, inte webshopen).

Jag har en del skapat att visa upp som jag gjorde för ett tag sedan:

envanligdag
Denna gjorde jag till Scrappiz CC som var förra helgen.

gladjefnatt
Denna veckan är det min skiss som ska tolkas på SWE. Så är blev min egen tolkning. =)

trott
Även denna är skapad för SWE…veckans ord var ”Trött”.

kombinationsutm
Sist SWE-alstret för denna gången…en teknikutmaning.

lyckaatthadig
Detta fotot har jag scrappat förut men jag blir så glad av det så det tål att scrappas igen! =D

Vet ni en superkul grej mitt i eländet med kräksjuka och allt? Brevis var precis här med rykande färska läckra produkter från Bazzill!!! Vad sägs om embossade cardstocks, blommor och Just the edge…älskar allt! Nu ska jag bege mig till webbutiken och lägga in allt.

Hoppas nu bara att ni klarar er från denna hemska kräksjuka!

Mängder med kramar till er!

11 svar to “Inget flyt i livet just nu…”

  1. Milla Says:

    Usch då, vad du råkar ut. Men skapa underbara alster kan du hur sjuk du än är! Alla är HELT fantastiska! Du är så himla bra!
    Jag ska snart åka till jobbet och vårda 2 magsjuka personer *suck*. Vilket jobb man har… risken att smittas är överhängande men jag kommer vara storkonsument av tvål och vatten samt handsprit så hoppas kan man ju alltid!
    Se till att bli frisk fort nu och samla lite kraft! Orken kommer nog i takt med att våren närmar sig!
    Kram! /Milla

  2. Henrietta Says:

    Hoppas du kryar på dig och får vara frisk i helgen! Själv åker vi till Göteborg i em.
    Kram på dig!!!

  3. Karin Says:

    Usch så trist!!! Härliga alster du visar!!! En liten fråga: är det rubons eller stämplar du gjort blommorna med på LO:n ”En vanlig dag”??? Mycket snyggt är det i alla fall! Krya på dig!

  4. K8an Says:

    Du verkar inte alls haft det lätt en tid nu!! Jag hoppas att det snart börjar ljusna för dig som det sakta men säker börjar göra ute 🙂 Kanske blir allt lite enklare när solen tittar på oss igen istället för snö, slask och rusk. Krya på dig igen!

    Jätte inspererande skiss du gjort på SWE! Hoppas hinna scrappa efter den.

    Läckra Lo´s!

    KRAM

  5. Lotta/ FruH Says:

    Så snyggt med rött och turkost! Fotot på din sista LO är så klockrent och jag förstår att man kan skapa med det igen och igen och igen…..så härligt!
    Krya på dej, magsjuka är hemskt att ha, usch!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  6. Aase Says:

    Krya på dej i rasanade fart, inte kan man vara sjuk nu när det känns som våren är på G…. I alla fall mitt på dagen idag, strålande sol och +6 NU är det kallt brrrr -1 Vilken skillnad 🙂

    Kram Aase

  7. Monnah Says:

    Nej, fy så trist! Hoppas du snart blir riktigt frisk och pigg igen!!! Kram.

  8. sannaf Says:

    Näe stackars dig! Jag vet hur det är med magsjuka!!! Inte kul!
    Dina layouter är sjuuuuuuuuuuuuuuuukt snygga!!! Krya på dig
    Kram kram

  9. zizzi Says:

    Ja fy för spyor…….Hoppas du kryar på dig snabbt. Snygga verk som vanligt!
    Kram kram

  10. Maria Hassel Says:

    Du har verkligen otur! Krya på dig!
    Maria Hassel

  11. CillaT Says:

    Jättehärliga alster! Jag fullkomligt älskar de tre översta=D

Kommentera

