Underbar dag…

…på ett sätt och mindre underbar på ett annat. Vi börjar med det mindre bra…Noa har precis fått den kräksjuka som jag låg i natten mellan torsdag och fredag. Vad jag lider med honom!

Det underbara är det härliga promenaden som Jennifer och jag gjorde i em i solen vid havet. Vi klädde på oss långkalsingar och varma kläder och tog bilen de ca 5 km som vi har till kusten….kameran var med förstås!  Vi var väl där drygt en timme och på den stunden tog vi 147 foton! =) Ett smakprov:

jennifer

Som vanligt har det blivit lite skapat också: =)

bialove2

bialove

bialove3
Detta minialbumet har jag gjort med BIA:n…som finns i butiken. Till bra pris också! =)

knas
Och så en helknasig layout på en helknasig dotter. =) Jag har b la använt det nya läckra Just the edge från Bazzill som precis blivit inlagt i butiken. Annat som jag använt och som också finns i butiken är Bazzill Kraft, October Afternoon Night Light Jack- Katie samt cleardekorationer från Heide Swapp.  Denna knasiga dotter åker till Barcelona nästa söndag….snyft…. Hon ska vara där i fem dagar med fotbollsgymnasiet. Superkul för henne men saknad av oss!!

Och vet ni vad? Jag SKA på mässan nästa helg!! När en kompis ringde och frågade igår kunde jag inte motstå längre…trots att jag inte har några pengar. Nåja, man lever bara en gång! =)

Om en stund ska jag bege mig ut i köket  för att laga en ny maträtt, lax med nötter och någon god sås. Är den god lägger jag ut receptet här nästa gång jag bloggar. Men först ska jag ta en bloggrunda för att se vad ni hittat på i helgen. Förresten…vilka av er ska till mässan?

Bamsekram på er!

9 svar to “Underbar dag…”

  1. Åsa Says:

    Gissa om jag är sugen på mässan. Men tyvärr valde jag att stanna hemma denna gången. Tro att min mage är för stor för att åka ända till GBG. hoppas du får en toppendag på mässan!
    Kram

  2. Mette Says:

    WOW! Vilket fint album! Det gillar jag massor!
    Layouten är också bara så himla fin! Vilka härlig foton! 🙂

  3. Fialia Says:

    Shit pommes vilka snygga just the edge!!! 🙂 Layouten är jättefin med, jag älskar fotona.

    Kram!

  4. Fialia Says:

    Haha, nu beställde jag såna bårder. 🙂

  5. CamillaE Says:

    Jag ÄLSKAR layouten på din dotter!!!

  6. SusanneSj Says:

    Vilket härligt foto.

    Dina alster är jättehärliga att titta på och inspireras av.

    Jag kanske ska på mässan på lördag, inte bestämt ännu.

    Kram o ha gott!

  7. Petra/Paradise Says:

    blääääää för magsjuka! Hoppas han blir frisk fort!
    Härlig promenix ni tog! Superhärligt foto! =)
    ÅÅh, ditt lilla minialbum är ju för sött!!! *smälter*
    STOR KRAM Petra

  8. Monica Olsson Says:

    SEr ut att ha varit en härlig dag nu haft.
    Säger också bläääää för kräksjukan. Låg själv för någon vecka sedan.
    Isch.

    Kram Monica

  9. MarieG Says:

    Kanske ses vi på mässan på Lördag?! Jag ska dit på förmiddagen!
    Ha det bra!
    Kram!

Kommentera

