Fraktfritt hos Scrappakalja…

…hela helgen! Gäller fre 6/3-sön 8/3.

Välkommen!

3 svar to “Fraktfritt hos Scrappakalja…”

  1. rufelt Says:

    Hej!
    Jag är värsta klantiga och beställde hos dig idag utan att kolla att det var rätt mailadress inlagd… Nu har iallafall ändrat den, och jag förmodar att du ser den här också. Kunde ju inte motstå erbjudandet om fraktfritt när jag nu ändå behövde glue-dots…
    Det var himla trevligt sist hos Henrietta, jag har förresten gjort en LO som är starkt joggemia inspirerad, ska se om jag kan lägga ut den i bloggen under helgen, min kamera vill inte samarbeta.
    Ta det nu lugnt och vila mycket!
    Kram Lina

  2. SusanneSj Says:

    Hej lilla du,
    jag har läst dina inlägg nedan. Stackars lilla dig. Jag vet tyvärr hur det känns, jag var själv djupt nere för ca 10 år sedan. Men med mycket hjälp så kommer du klara detta Mia, ta emot hjälpen du kan få.

    Många styrkekramar till dig från mig ❤

    PS Grattis till den nyblivna 13-åringen. Jag har precis berättat om vår blivande 13-åring i min blogg ; )

  3. Gunilla/Nilla Says:

    Hallo på dig vännen!

    Nu är jag tillbaka från semestern som var helt underbar.

    Har kikat runt och läst i din blogg och förstår att du har det jobbigt just. Men vilken tur att du har en så förstående läkare som kan hjälpa dig med det du behöver.
    Har du lust att prata av dig så är det bara att hojta, mail, msn eller vad som.

    Skickar stora kramar till dig och hoppas att du snart får känna dig lite piggare.♥

    /Gunilla

Kommentera

