Återhämtning sker…

…för fullt. Jag vilar, tar dagen som den kommer…gör sånt jag gillar och mår bra av. Jag tänker verkligen ta vara på dessa två veckor som jag först och främst är sjukskriven. Tack för alla kommentarer (och mail!)…ni är guld värda!

Eftersom jag vilar mycket blir det inte så mycket skapande som vanligt…jag har varken orkat eller haft lust som jag brukar. Jag sätter mig i pysselhörnan då och då, när lusten och orken infinner sig. Detta har jag dock ”fått till”. =)

krammedhjarta
Jag har dammat av mina gamla foamstamps…kul att de kan komma till användning igen. =)

beleive
Texten på denna layouten är så talande…du hittar den här.

Och så har min BIA fått jobba lite: =)

youframsida1

you11

you21

you3

you4

you5

you6

Jag hoppas Jennifer är den sista att vara sjuk nu. Noa fick en efterslängare av magsjukan förra veckan. Kräktes ju hela måndagen och var hemma även på tisdagen för återhämtning. Han gick i skolan på onsdagen men fick vara hemma både torsdagen och fredagen med ”lurig mage” (läs diarré). I går fick Jennifer feber, ont i halsen och hosta så hon håller mig sällskap idag. I natt skjutsade maken in Alexandra till stan för färd mot Barcelona. Hon ska vara där i fem dagar med fotbollsgymnasiet. Tidigt i morse fick jag ett sms från henne där hon skrev att resan inte började bra. Vi hade glömt att berätta att man inte får ha något flytande i handbagaget så hon fick lämna tandkräm, duschcreme, schampo och hudlotion i Sverige. Det ska väl dock gå att få tag på när de kommer fram…det kunde har varit värre. Saknar henne redan!!

Kram för denna gången!

13 svar to “Återhämtning sker…”

  1. K8an Says:

    Du har verkligen lyckats göra underbara saker när lusten väl infunnit sig! Underbart litet album!

    KRAM

  2. sannaf Says:

    Å vilket fint minialbum!!!! Underbart!
    layouten och kortet är super fina de med!!!!
    Kyra på dig KRAMAR
    /Sanna

  3. monica Says:

    Låter helt o fullt som du gör rätt – ta dagen som den kommer! Gör bara det du vill och njuuut av det!

    Lika fint som alltid har du skapat, UNDERBART minialbum!

    Ha det bra och kraaam på dig!

  4. Linda Says:

    Det låter bra att du vilar och bara gör det som faller dig in! Fortsätt så ♥

    Men vilke fantastiska saker du skapat när du hamnade i hörnan, jag ÄLSKAR första kortet! Jag funderade senast häromdagen vad jag skulle göra med mina foamstamps…nu vet jag!!

    KRAM!!

  5. Gunilla/Nilla Says:

    Helt underbart fina alster du har skapat. Helt rätt att du gör det du känner för och tycker är kul. Förhoppningsvis känner du dig då lite piggare.

    Ja du kan tro semestern var helt underbar. Men jag är en så dålig fotograf så det mesta finns etsat bara i hjärnan. Men några kort blev det allt.
    Har du lust så logga in på MSN så ska vi tjatta Thailand!

    Sköt om dig och ta dagen som den kommer!

    Kramen från mig till dig!♥♥/Gunilla

  6. Alex Says:

    Vilket underbart minialbum! älskar alla fotos! kortet och lo:n är också härliga! svart, vitt o rött när det är som bäst!

    *kramiz*

  7. Karin Says:

    Vilket fantastiskt album!!! Ursnyggt! Ta väl hand om dig!
    Kram

  8. Gunilla | uniquelyme Says:

    Underbart fina saker du skapat. Minialbumet är ljuvligt. Varmt, vackert och fina färger. Ta hand om dig!

  9. Maria Hassel Says:

    Vila och pyssla om dig! Det ska man göra när man känner sig uttömd på allt vad energi heter. Själv stångas jag mot arbetsmarknaden. Blir kallad på anställningsintervjuer hela tiden men alla jobb ligger 18-20 mil hemifrån och jag tror inte jag orkar jobba både heltid, lära mig nytt jobb och bo borta 5 dagar i veckan i en ny stad och sen komma hem enbart på helgen då allt ska hinnas och alla ska träffas…Dilemma……för jag vill verkligen ha ett jobb.
    Ska på en intervju nu på fredag i Vetlanda. Det är en halvtid. Det skulle funka om jag kan hitta något extraknäck de dagar jag är hemma. På så sätt kan jag få erfarenhet inom yrket i lugn takt. Men några pengar lär det knappt bli över. Men det får jag kanske ta under en period.
    Maria Hassel

  10. Aase Says:

    Vad bra att du tänker lite på dej själv…. Ibland måste man stanna upp. Föll pladask för ditt ljuvliga kort Kram, åh vad läckert alldeles lagom i min smak 🙂
    Underbart litet mini album du gjort.
    Hoppas nu att du kryar på dej och ta det lugnt.

    Kram Aase

  11. SusanneSj Says:

    Hej,
    skönt att höra att du känner dig lite bättre. Ta det lugnt bara.

    Här fick man inspiration må jag säga. Vackert vackert.

    Du får tänka att hon har det bara sååååå bra i Barca coh njuter för fullt. Snart har ju dagarna gått 😀

    kram kram o sköt om dig

  12. Milla Says:

    Härligt att du vilar och tar hand om dig. Och fina saker skapar du som alltid. Minialbumet gillar jag massor. Är så sjukt sugen på en BIA och speciellt när jag ser hur läckra saker du gör!
    Gillar texten på din fina LO också.
    Fortsätt krya på dig! Kram! /Milla

  13. favvismaria Says:

    Så himla fint album! I like!

Kommentera

