Det är bara fyra tandborstar…

…i tandborsstället, det ska vara fem! Saknar Alexandra något otroligt! Vi pratade dock igår så jag vet ju att hon har det bra.  Nåja, på fredag kommer hon hem igen. Det är ju bara två dagar. =)

I dag har jag plockat lite här hemma. Det är så skönt att inte behöva känna någon stress för någonting…bara ta dagen som den kommer. Är jag trött så går jag och lägger mig en stund…är jag rastlös så tar jag en promenad eller pysslar lite. Jag har även börjat läsa igen. Innan jag gick till läkaren kunde jag inte ens läsa min bok! Jag kunde helt enkelt inte koncentrera mig ens på något så simpelt som att läsa. Just nu läser jag en bok av Anna Jansson…kommer inte ihåg titeln men attans så bra den är! Jag får återkomma med titeln om någon är intresserad av ett boktips. =)

Jennifers feber ligger på runt 39 så hon orkar inte heller göra så mycket. Hon hostar som en tok också och har troligtvis någon släng av ögoninflammation. Hoppas hon är frisk tills på lördag när vi ska ha hennes kalas. Nog tjafsat…här är lite nyskapat:

banan
En enkel layout om min favvofrukt- bananen! =)

heart1

hipphipphurra
Ett kort skapat för SWE.

Så kan jag tala om att jag gjort två nya skisser till min skissblogg. =)

När jag ändå håller på att länka hit och dit så kan jag avsluta med att säga att jag idag lagt in några nyheter i butiken.

That´s all for today…kramisar i massor!

8 svar to “Det är bara fyra tandborstar…”

  1. sannaf Says:

    Förstår att det måste kännas tomt!!!!

    Skönt att du börjar känna dig bättre!Men ta det lugnt…
    (Jag har fått en spikmatta av min mamma och den funkar super bra när man har svårt att slappna av!!! -man blir beroende av den)

    Vilka super läckra layouter du gjort!!!!

    KRAM KRAM KRAM

  2. Karin Says:

    ”A heart in the sand” är underbar!! Wow!

  3. Henrietta Says:

    Underbart att du börjar känna dig lite piggare!! Jag håller tummarna för att det fortsätter åt rätt håll!
    Kramar Henrietta

  4. Maria Hassel Says:

    Låter som om du börjar piggna till! Det viktigaste är väl att inte sen ”köra på i samma hastighet” igen. Man känner sig pigg, frisk, bra och så kör man på i 190 och pang så halkar man dit igen. Jag har först nu vid 40 års ålder börjat lära mig att ”lyssna på mig själv”.
    Kram Maria Hassel

  5. Sonja T Says:

    Boktips är alltid välkommet:) Gott o höra att du mår lite bättre – fortsätt i samma spår så ska du se att det snart börjar likna nåt’:) Men gasa inte på för tidigt, det är inget bra… det är så himla lätt att man snubblar igen i början!

    Tjingeling, Sonja

    PS! Dagarna går fort… det är snart fredag ska du se;)

  6. CamillaE Says:

    Så härligt att du kan njuta av dagarna och att du känner att du slappnar av!

    Tokfina layouter och kort! Gillar din enkla klara stil!

  7. Gunilla/Nilla Says:

    Bra att höra att du tar dagen som den kommer i en takt som passar dig. Det är nog precis vad du behöver.

    Vill gärna ha titeln på boken. Förmodar att det är en svensk författare och det gillar jag.

    Fina alster! Blev speciellt förtjust i den med hjärtat i sanden.

    Ha en mysig helg så hoppas jag att alla är friska till födelsedagsfirandet på lördag.

    Kramen till dig vännen från mig♥♥/Gunilla

  8. Milla Says:

    Ja, man saknar barnen när man är ifrån dom! Jättefina LO:er!
    Hoppas ni får en skön helg. Kram /Milla

Kommentera

