Äntligen fredag!

Det betyder att Alexandra kommer hem från Barcelona om bara några timmar! Som jag har längtat!!

I dag är Jennifer feberfri…äntligen! Hon har lite hosta kvar men är så pass pigg att vi kan ha kalaset imorgon. Familjen S stannar över Melodifestivalen också, så nu blir vi fler som röstar. =)

liveyourdreams
Textpappret här har jag skrivit ut på datorn…det är en jättefin dikt som handlar om just drömmar.

grattisskylten
Ett superduperenkelt kort med grattis-etikett från butiken.

egnablommor
I dag har jag b la pysslat med att göra några blommor. Riktigt kul faktiskt…blir säkert fler.

Nu ska jag ta en bloggrunda…har varit dålig på det på sistone. Har ju inte haft orken.

Ha en riktigt trevlig helg och kram på er!!

13 svar to “Äntligen fredag!”

  1. Åsa Says:

    Åhhhh vilka söta små blommor!
    Hoppas du börjar mår bättre nu och att du är rädd om digsjälv och tar dte lugnt.
    Själv slappar jag hela tiden och väntar nu, ca 1,5v kvar, hoppas tiden går fort för jag är sååå nyfiken på vem som gömmer sig i magen min 🙂
    Kram Åsa

  2. Fialia Says:

    Åh vilken snygg layout med drömpappret! Hoppas att du får en skön helg!

  3. sannaf Says:

    Jätte fin layout! Skönt att hon kommer hem idag. Förstår att du har längtat! Ha en trevlig melodifestivalen kväll imorgon. De ska jag me:)

    KRAM KRAM

  4. Linda Says:

    Underbar layout som alltid!! Ha en mysig helg och ta hand om dig ♥

  5. Aase Says:

    NU vet jag varför det känns som hemma här….
    DU är lika mycket mamma som jag 🙂 Visst saknar man barnen
    varje dag varje stund och det allra värsta är att de flyttar hemifrån 🙂
    Men de finns för alltid i våra hjärtan …..
    KRAM AA

  6. Petra/Paradise Says:

    Ja, jaaaa, jaaaaaa!!! Såklart du måste på nästa mässa! sånt får man bara inte missa!!
    jag tycker det är roligt att bara åka dit för å få träffa folket! 😉
    Så nästa gång vill jag träffa dej! Så det så! =P
    Superfin lo, alltid samma goa känsla du får till det!
    Att du sätter fotot i fokus, det gillar jag!
    Enkelt, rent och snyggt!
    Kortet var för sött! Har dessa stämplar också, men varit dålig på att använda dem.
    Blommorna, va fina! Perfekt att göra en bund som man sedan kan plocka fram när de passar för det endamål för stunden! Supersöta!! =D
    Trevlig helg på dej gumman!!
    STOR KRAM Petra

  7. Alex Says:

    vacker LO! så enkel men så härlig… gillar idéen med ett textpapper så där! får man fråga vad det är för underbart typsnitt du har skrivit med? vill också ha 😉

  8. Maria Hassel Says:

    Trevlig helg! På måndag kommer våren! Sol och +10 grader. Längtar! Maria Hassel

  9. Lotta/ FruH Says:

    Halloj Mia! Hoppas att du börjar komma ikapp dej själv och må bättre! Synd att du inte kom på mässan, för det hade varit så skoj att träffas, men jag förstår dej mer än väl!
    Skönt att du har alla tandborstar hemma igen….jag gillar med att ha familjen samlad!
    Som alltid bästa ögongodiset när man besöker din blogg, du är superduktig!
    Stor Kram,
    Lotta/ FruH

  10. Mette Kallander Says:

    Åhhhhh den där layouten är ju bara såååååå himla fin! En av mina favoriter bland allt fint du gör!

    Kram!!!!

  11. zizzi Says:

    Halloj.

    Verkar som du tar hand om dig vilket är skönt att läsa. Alltid mycket fint här ska du veta!
    Kram kram

  12. Karin Says:

    ”Dreams” är så snygg och så härliga blommor du gjort!
    Kram

  13. fyrbarnsmorsan Says:

    Verkligen snygga grejer du gör. Lägger till dig i favoriter o kommer tillbaka.

    🙂

Kommentera

