Söndag eftermiddag…

…och jag har inte gjort ett dugg på hela dagen- grymt skönt!

Kalaset igår gick bra, det var kul att vara tio pers som röstade på Melodifestivalen. Som vanligt var det fel låt som vann. =) Jag gillade Heat och EMD…kanske inga låtar som hade gjort succé i Ryssland men jag röstar inte taktiskt utan med hjärtat. Huvudsaken var i och för sig att inte Snälla-låten vann!

Lite skapande har det blivit i dagarna:

lyckligisolen
En lycklig tjej i sol och snö. =)

ifyoucandreamit

njuta
Här har jag gjort egna chipboard och blingat till med Stickles. Nu vill jag har fler färger…suck, så mycket man vill ha här i världen! =)

Jo just det, en sak har jag faktiskt gjort idag! Jag har lagt upp några nyheter i butiken, b la läckra blingbårder och pärlfloss i vårens färger…perfekta till påskkorten! Jag har även fått in cellofanpåsar i storleken 12,5×17,5 igen. Nästa veckas erbjudande är 2 kr på varje mönstrat papper. =)

Tjingeling och ha det så gott!

11 svar to “Söndag eftermiddag…”

  1. Karin Says:

    Kanon-layouter alla tre!
    Kram

  2. Aase Says:

    Underbara LO allihop…. Varit inne på Swe-bloggen och kikat på ditt minialbum, så vackert det var, så kärleksfullt och härligt gjort.
    Hoppas veckan blir bra, Kram Aase

  3. ÅsaF Says:

    Mmmmm så mycket snyggt du har gjort!! Och jag håller med dig ang snälla-låten. 🙂 Kram Åsa

  4. Henrietta Says:

    Härligt att bara ta det lugnt! Och du; du får inte skälla på mig *fnissar lite*
    Mycket snyggt som vanligt!!
    Kramar

  5. Alex Says:

    det kanske börjar bli lite tjatigt, men jisses vad du är duktig!

    o du.. tror att jag har sett ditt namn bland vinnarna på scrappiz cc.. GRATTIS i så fall! 🙂

  6. Rimna Says:

    Underbara layouter!

    Den i mitten fick mig att tappa andan!

    Kram

  7. myamia Says:

    superläckra allihop! du lyckas ju jämt!!! jag älskar de rosa glittrande bokstäverna. kanske ska du göra en beskrivning hur man går tillväga 😉 eller är det vanliga rosa som du satt stickles på?? supersnyggt iallafall. man vill äta upp dem! kram mya

  8. monica Says:

    superduperfina!!! Favoriten i den här uppladdningen blev nog den nedersta…härliga färger tillsammans med det svartvita fotot!

    kram!

  9. sannaf Says:

    Vi röstade inte heller på vinnaren….

    Urfina layouter du har knåpat ihop igen!!!
    Skönt med en sån dag när man inte gör nåt!!!

    KRAM KRAM KRAM

  10. Maria Says:

    Oj, vilka fina LO´s. Gillar speciellt ”Lycklig”. Vilken sprudlande LO! Läckra färger.
    /Maria B

  11. Erica Says:

    Dina layouter är så snygga!!!
    Får tacka för all inspiration…

    Erica

Kommentera

