Är så lättad…igen!

Jag har varit fruktansvärt orolig de sista dagarna pga läkarbesöket idag. Jag har varit totalt livrädd att jag skulle behöva börja jobba på måndag. Tack och lov så har jag världens bästa läkare som kan konsten att lyssna, att ta på allvar och vet vad det innebär med utmattningsdepression. Jag blev sjukskriven i fyra veckor till och samtidigt ökade vi dosen lite på tabletterna. Detta tillsammans med samtalen med psykologen ska säkert få mig på fötter igen och att hitta tillbaka till balansen i livet igen. Det känns som om dessa fyra veckor äntligen kan ge mig lite lugn i kropp och själ.

I morgon ska vi till stan och shoppa lite innan vi ska till familjen S på kalas. Det känns bra att komma iväg lite också. =) Söndagen har vi inget inplanerat så den dagen får bli som den blir. Jag hoppas på sol och lite värme så jag kan sätta mig ute vid husgaveln i lä och läsa…detta gjorde jag häromdagen, såå skönt! Jag fick till och med lite färg på nosen.

fargstark

fargstarkdetalj
Jag fattar inte hur jag kunnat klara mig utan Dabbers de åren jag scrappat! Så smidigt att måla egna chipboard…utan pensel och kladd! Så lite lack på med så blir det så läckert. =)

stortgrattismedstjarnor
Ett kort utan stämpelmotiv. Säljer ju de flesta av mina stämplar nu.

minialbumframsida

minialbumjogge

minialbumsalle

minialbumnoa

minialbumjenna
Ett minialbum skapat för SWE…och här snackar vi verkligen MINIalbum. Yttermåtten på sidorna är 7×9 cm. Pilligt men kul. =)

Jag hoppas er helg blir toppen och att ni får sol och massor av vårkänslor! Kram!

15 svar to “Är så lättad…igen!”

  1. ÅsaF Says:

    Åh Mia va skönt att läsa!! Det är så viktigt att få rätt hjälp redan i början av sådana här processer. Tänker på dig!
    Tokgillar layouten och kortet!! Såååå snygga! Tack för inspirationen! Kram Åsa

  2. monica Says:

    Sååå skönt att höra att du fått hjälp som känns bra för dig!!!
    UNDERBARA alster! Förstår inte att du kan vara så jämn i skapandet och att du får allt så otroligt snyggt =)

    Ha en skön helg!
    Kram!

  3. Henrietta Says:

    Härliga nyheter! Ta nu hand om dig och låt själen och kroppen läka och återhämta sig!
    Stora kramar till dig Mia!!!

  4. Åsa Says:

    Skönt att du får vara hemma ett tag till och ta hand och vårda digsjälv. Herregud vilka ideér du har och skapar hela tiden. Önskar att jag va like idérik 🙂

    Kram Åsa

  5. SusanneSj Says:

    Ååååhhhh, jag blir helt förälskad i dina alster.
    LOn var så himla färgglad och fin, urtjusig!

    Skönt att höra att du mår bättre, verkligen. Nu hoppas jag att du så sakta men säkert hittar tillbaks.

    Tack för tips om dabbers, har inga sådana men det får nog bli framöver.

    kram på dig o trevlig helg

  6. Milla Says:

    Åh så skönt!! Vilken ljuvlig LO du gjort! En underbar färgklick!! Dessutom är du fenomenal på minialbum 🙂 Kul att göra ett i så litet format.
    Trevlig helg /Kram Milla

  7. Maria Hassel Says:

    Här är en till som fått lite färg på nosen. Underbart! Tyvärr har vi en ganska grå och kylig lördag idag… Ha en trevlig och vilosam helg! Kram Maria Hassel

  8. Mette Says:

    Skickar en jättekram till dig!

    Vilka härliga alster!
    Minialbumet är ju bara sååååå underbart!
    Kanske knycker jag din idé! Hoppas att det är ok?

    Kram!!!!

  9. Alex Says:

    skönt att läsa att du ser ljust på tiden som kommer! det är första o viktigaste steget i må-bättre-processen! 🙂

    underbara alster! de härliga färgerna på LO:n gör mig sugen på Dabbers! puh.. ännu en sak jag måste testa.. jag som precis har blivit förälskad i glossy accent 🙂

    kram!

  10. Diana Says:

    Åsch, dabbers som är så jobbiga.. Jag sålde mina, förstod mig itne på dess storhet 🙂 Men det blev väldigt fint på din LO iaf!

    Sen måste jag ju kommentera minialbumet, SÅ SNYGGT! Massa detaljer trots att det är så litet!

  11. sannaf Says:

    Vad bra att de lyssnar på dig!!!!! Hoppas du känner dig bättre snart!!!! Inte kul att må så där.

    Urfina saker skapar du iallafall !!! Älskar kortet med stjärnorna!!!!
    KrAM krAM KRAM

  12. Aase Says:

    Måste kännas bra att få tid på sig att hitta balansen i li et ta vara på vårsolen som förhoppningsvis kommer det ger ju så go energi och akta dej för energitjuvarna…… De som finns runt en men som man glömmer 🙂 Kram kram Aase

  13. Lotta/ FruH Says:

    Så skönt att du har en förstående läkare och redan har fått så mycket hjälp! Tur att du har pysslet att koppla av med och ladda batterierna med!
    Tänkre på dej!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  14. Lotta/ FruH Says:

    Äh, glömde skriva att ditt familjealbumet är så fint med
    foto och texter!
    -Lotta/ FruH

  15. Linda Says:

    Jag vill bara säga att jag är glad att läkaren förstod och att du får stanna hemma lite till 🙂 Ta hand om dig själv ordentligt nu och se till att vila ut.

Kommentera

