Lugnt på musfronten…

…tack och lov! Hoppas släkten Mus har tagit sitt pick och pack och flyttat någon annanstans.

Jag skrev för ett tag sedan att jag säljer massor av stämplar på Scrappiz. Dessa har jag kvar om någon är sugen:

normal_1
1. 50 kr
3. 50 kr
6. 30 kr
7. 30 kr

normal_2
12. 50 kr
13. 40 kr
14. 50 kr TINGAD

normal_3
19. 40 kr
21. 20 kr
23. 10 kr
24. 10 kr
25. 10 kr TINGAD
26. 10 kr
27. 30 kr TINGAD
28. 30 kr TINGAD

normal_4
29. 40 kr TINGAD
31. 40 kr

normal_5
33. 20 kr
39. 40 kr TINGAD
41. 25 kr

normal_6
48. 20 kr
49. 20 kr
50. 30 kr
51. 30 kr
53. 50 kr

normal_7
55. 50 kr TINGAD
59. 50 kr för båda
65. 50 kr

normal_8
66. 50 kr
68. 50 kr
69. 50 kr
70. 50 kr
72. 50 kr
74. 50 kr

normal_9
75. 50 kr
80. 50 kr
81. 20 kr
84. 30 kr
86. 65 kr

Puh…hoppas jag fått allt rätt nu. Om du är intresserad av att köpa så lämna en liten kommentar. =)

Vad gäller skapande just nu så är jag inne i ett kortstim:

kortbaraforatt

stortgrattismedknapp

grattismedcirklar

blommamedbling
Pst…dessa snygga blingbårder finns i butiken… =)

Ha det så bra! Kram!

Pst igen…ni går gärna hålla tummarna för mig imorgon. Då är det första gången jag träffar psykologen. Nervöst men samtidigt känner jag mig förväntansfull…på någon konstigt sätt.

11 svar to “Lugnt på musfronten…”

  1. anna Says:

    Hejsan!

    Jag är intresserad av nr14, flickan på cykeln om den finns kvar!

    MVH

    Anna S

  2. Mia Says:

    Den är din, Anna. Kan du maila mig på marienilsson90@hotmail.com så får vi komma överens om hur vi ska lösa det.

    //Mia

  3. Sonja T Says:

    Håller tummarna för dig imorrn… hoppas det är en person med sinne för medmänsklighet o som inte enbart ”gör sitt jobb”!:)
    Lycka till nu!

    Skönt att du kan skapa på iaf… snyggt blir det:)
    Kram, Sonja

  4. ÅsaF Says:

    Finfina kort! Det sista gillar jag extra mkt! 🙂 Tänker på dig imorgon! Kram

  5. Aase Says:

    Vilken tur de små mössen flyttat iväg :=)
    Dina kort är precis i min smak, raka, enkal och bara så läckra.
    Må gott. kram Aase

  6. sannaf Says:

    Urfina kort!!!!!! den som får ett sådant i sin brevlåda borde bli tokglad!!!

    Skönt att mössen försvunnit!
    KRAM KRAM

  7. Milla Says:

    Kanonläckra kort! Jo, jag är glad och tacksam att barnen gillar sport. Jag tror det är bra 🙂 Skönt att mössen flyttade ut *s* Kram kram!

  8. eva skoglund Says:

    Hej!
    Jag är intresserad av 25, 39, 29 om de finns kvar.Gud, vad jag ska pyssla.
    Lycka till hos pyskologen.
    Är ni hemma på lördag?
    Eva

  9. Anne/anneh Says:

    Hej Mia!

    Ååå va äckligt med möss!

    Jag skulle vilja ha nr 27 och 28. Hade tänkt att åka til dig nån dag och shoppa lite. Men först ska vi i väg till begravningen och hur jag mår efteråt återstår att se… men jag hör av mig.
    Skönt att du har fått hjälp och stöd. Ta och vila nu och gör bara (nästan iaf) saker du vill och gillar (…typ scrappa o sånt… det ser jag ju att du gör också, toppen!) Jag talar om egen erfarenhet, men det visste du nog.

    Kram
    Anne

  10. Anne/anneh Says:

    Pssst. Jag ska hålla tummarna!

  11. zizzi Says:

    Fina kort och självklart håller jag tummarna. Min psykolog tog det ett tag innan jag gillade……Kan vara bra att veta kanske. Nu kan jag inte vara utan mina samtal!!!
    Lycka till

Kommentera

