En rolig helg…

…men ack så slut jag är nu. Helgen har präglats av packning av en massa beställningar (kul!), Fair Play Cup (kul!). Tyvärr gick inte  tjejerna vidare fast då bestämde vi oss för att tillbringa söndagen i Ullared istället. =) Vi åkte halv sex i morse och var hemma vid femtiden. Inte alls mycket folk för en gångs skull och kan ni tänka er att JAG hittade mycket fint till MIG denna gången! Köpte fyra par brallor, tre klänningar, en tunika, tre tröjor och underkläder. En härlig helg med andra ord. =)

Nu har jag tre veckor kvar på sjukskrivningen, sedan är det tänkt att jag ska börja jobba så smått igen. Jag börjar lugnt och jobbar halvtid ett par veckor först. Första psykologmötet gick bra…hon var jättebra att prata med och kände att jag fick med mig något när jag gick hem. Vi ska träffas fler gånger och tills nästa gång har jag fått litteraturtips, avslappnings- och andningsövningar. Detta tillsammans med vila och promenader tror jag kan hjälpa mig tillbaka på rätt köl igen.

Jag frågade familjen om de märkt någon skillnad på sista tiden och de tyckte att jag blivit gladare. Jag känner själv att jag både blivit gladare och piggare. Jag ser mycket ljusare på framtiden!

Lite skapat blev det i förra veckan:

kram1

grattis2

grattis

karlek

attbaravara
Skapat till Veckans skiss…Supersnygg skiss av Annyt!

Nu håller vi tummarna för att veckan som kommer blir riktigt vårig med sol och värme!

Massor av kramar!

7 svar to “En rolig helg…”

  1. Aase Says:

    Du låter positivare skulle jag vilja påstå och då hoppar jag ett glädje skutt för dig!!! Vad kul att du hittade lite i Ullared sånt muntrar upp
    Må så gott och fortsätt hålla tempot nere tills duär redo 🙂
    Kram kram AAse

  2. sannaf Says:

    Finfina saker du gjort!!!!!!
    Skönt att det känns lite bättre nu!
    Å vad roligt att shoppa kläder, det vill jag också göra!!!!
    Massor med kramar till gulliga dej!

  3. Henrietta Says:

    Härliga nyhter!! Och vilken rolig helg! Ullared är alltid skoj :o))
    Du har en award i min blogg!
    Kram Henrietta

  4. monica Says:

    Härligt att höra att du mår bättre!!! En tripp till Ullared är ju aldrig helt fel heller 😉 Jag o syrran råkade ta en tur till mässan i Helsingborg igår…blev visst lite shoppat där också =)

    Mkt snygga alster ( as usual!!!)

    kramis

  5. Mette Says:

    Skönt att höra att du känner att allt går åt rätt håll… Tänker fortfarande på dig!

    Underbara alster! Som alltid! You rock girl! 🙂

  6. Maria Hassel Says:

    Låter kanon! Kläder – billiga sådana – skulle jag också behöva… Var på jobbet och skrev kontrakt och hälsade på igår. Var på benen från 04.30-20.30. Det gick förvånansvärt bra! Sov som en stock sen. Det är en mycket trevlig arbetsplats och jag tror att jag kommer att trivas bra. Pendlingen funkade kanon. Bara synd att det kostar så mycket pengar…
    Ha det gott! kram Maria Hassel

  7. ÅsaF Says:

    Oh la la så mycket snyggt du hunnit göra!! 🙂

Kommentera

