Solen skiner och jag är kär!!

ÄNTLIGEN skiner solen från en klarblå himmel och det är ca 12 grader varmt i luften…det är vår!! Jag har suttit ute i ca två timmar och läst, lyssnat på CD-bok (Stig Larsson, Män som hatar kvinnor), druckit te…njutit med andra ord. Jag vågade inte sitta mitt i solen mer eftersom en blekfis som jag började känna att det började svida lite i skinnet. =)

Ja just det, jag är ju kär också. Självklart i min make men även i någon mer…nämligen Jenni Bowlin! I dag kom kära brevisen med ett STORT paket från utlandet med massor av härliga prylar som jag blev störtkär i direkt och ska ikväll sätta mig med en del för att scrappa lite inspirationsgrejor till butiken. =)

poolen
Här har jag dykt ner i spillådan och fått tag på ett urgammals mönstrat papper med blommor på. Tyckte det passade så bra till denna layouten på min lilla ”fisk”. =)

loveyou
Ja, det blir många layouter på yngstingen men det är ju hon som gillar att fotas…de andra två får jag nästan muta för att få fota. =)

fargglattkort
Sist ett färgglatt kort som passar in på både vädret och min sinnesstämning idag. =)

Nu ska jag fortsätta att prismärka allt ”godis” från Jenni Bowlin så de finns uppe till kunderna som kommer på fredag.

Ha en helt underbar dag idag….det ska jag! =)

Kram!

12 svar to “Solen skiner och jag är kär!!”

  1. K8an Says:

    Wow vilka alster!! Det glada humöret kommer med solen visst är det härligt! Verkar som du mår lite bättre nu för tiden, jag hoppas att det är så!

    Kram

  2. sannaf Says:

    Super fina layouter!!!!!!!
    Ja Jenny Bowlins saker är såååååååå fina!!! Vill ha!!!
    KRAM KRAM

  3. Johanna (hannahoj) Says:

    Vilka härliga Los du har fått ihop! Känner att det är lite viftvarning på den andra. 🙂 Visst är det skönt med sol, måste få i ordning på balkongen så man kan sitta där ute och plugga istälet för här inne.
    Är varit väldigt dålig på att skriva kommentarer på det senaste, skolan tar upp för mycket tid. Men jag hoppas att du mår lite bättre och börjar se ljuset där framme.

    kram johanna

  4. Gunilla/Nilla Says:

    Det var precis vad jag behövde, inspiration, och det fick jag här och nu. Vilka dunderläckra alster du skapat. Riktigt härliga upplägg och snygga färger.
    Just nu känns det som att det kvittar vad jag tar tag i när jag skapar. Allt blir likadant. Har tom funderat på att ta en bloggpaus. Får väl se hur det blir med det.

    Det är så härligt att höra att du börjar känna dig bättre. Men du glöm inte att fortsätta ta en dag i taget vännen!

    Stor kram från mig/Gunilla

  5. Maria Hassel Says:

    Visst har det varit en underbar vårdag idag! Även jag har solat! Finns det något bättre än VÅR??
    Kram Maria Hassel

  6. Petra/Paradise Says:

    Håller med ovanstående talare!! Härliga vårvädret är HÄÄÄÄÄR!!!! *hurrar*

    VIlka underbart fina lo´s du gjort och kortet sen..MUMMA!!
    Älskar dina färgval!! Underbart fint allt du gör! *beundrar*
    tusen tack snälla goa rara du för dina söta ord inne hos mej!! *glad*
    STOR KRAM Petra

  7. Milla Says:

    Låter som en härlig dag!! Snygga alster. Hoppas morgondagen blir lika fin!

  8. myamia Says:

    visst är det härligt med solen 🙂 jag njuter!!! tyvärr hinner jag inte vara ute så mycket, hoppas det blir bättre efter examinationen imorogn. Underbar layouter du visar, kortet var helt ljuvligt! kram mya

  9. Åsa Says:

    Åhh vad mycket fint du har fått in till butiken.
    Få ta en cykeltur imorn och shoppa lite nyheter, om jag är hemma, det vet man aldrig 🙂

    Kram Åsa

  10. SusanneSj Says:

    Mums!!!! Så himla fiiiiiiiiina!

    Visst är det underbart väder. Tur man är ”ledig” imorgon.

    kram o trevlig helg

  11. fyrbarnsmorsan Says:

    jisses så snyggt!

  12. Vibeke Says:

    Hei:)

    Du lager de flotteste C&S Loer:)
    Jeg har liftet deg:) Resultatet finner du her:
    http://vibekescrapperogskryter.blogspot.com/2009/04/uten-tittel.html

Kommentera

