Vart tog solen vägen?!

Nu har man ju blivit bortskämd med sol och värme några dagar men i morse när jag vaknade så var den borta! Nåja, den kommer väl snart igen…jag har ju kunnat sitta inne och skapa med gott samvete idag. =)

slutaaldrigleka
En layout om hur viktigt det är att alltid kunna leka, oavsett hur stor eller liten man är. Själv kommer jag aldrig att bli för gammal för att leka i en eller annan form. =)

gra
Ett fem-minuters-kort. Skönt att göra såna också ibland. =)

gratt
Har här använt en av de pappersklämmor jag köpte för ganska länge sedan och inte vetat vad jag skulle göra med.

kortskissen
Slängde ihop ett kort till Kortskissen tävling. De firar ju redan ett år.

patrik40
Ett beställningskort.

skiss32
Jag brukar ju bara lämna en länk till mina skisser när jag gjort en ny, men bloggproffs har krånglat för mig ett tag nu. Det har varit svårt att komma in på sidan så jag visar den även här.

Jag har även något kul och spännande på G…hoppas det går vägen! Det har med Scrappakalja att göra. På tal om Scrappakalja så är det 20% rabatt på dies (Cuttlebug och Quickutz) från och med nu till nästa söndag. =)

Nu ska jag fortsätta med ett litet projekt jag börjat med innan det är dags för HV71…heja heja!

Hoppas ni får en trevlig vecka!

Kram!

8 svar to “Vart tog solen vägen?!”

  1. Linda Says:

    Det verkar som om solen har gått och gömt sig i hela Sverige..här försvann den också, och lite av mitt humör och ork med den. Ville bara kika in och säga att jag hoppas du mår bättre 🙂

  2. Maria Hassel Says:

    Jag saknade också solen idag söndag…..kallt var det också. Nu tittar solen fram här emellanåt kl 17.30. Kanske kan det bli en grillad korv ikväll? Kram Maria Hassel

  3. ÅsaF Says:

    Åh så mkt snyggt!! Tack för inspirationen! Kram

  4. Aase Says:

    Underbara kort ochen härlog skiss, den ligger i min skriva ut mapp 🙂 Kram Aase

  5. Petra/Paradise Says:

    Det gick ju tyvärr inte så bra för HV idag heller *grymta* =(
    Korten var ju bara såååå fina!! Kan knappt utse en favvis..*huuum*
    Nä, de är lika fina allesammans! Du är så otroligt jäkla bra!!
    Dina skisser är helt otroliga!! I LÖÖÖÖV DEM!!
    Ett kort har jag nog följt efter en av dina skisser faktiskt, har för mej det iallafall (DTkortet till Scrappers)
    Å jag får sån sjuk lust att Scrappa när jag ser dina skisser!!
    Så snart kanske det blir en liten lo gjord, vem vet? =)
    Kramisar!!

  6. Henrietta Says:

    Så mycket fint som vanligt! Vi får hoppas att solen kommer tillbaka snart!

  7. sannaf Says:

    Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå vad fint!!!

  8. hedvig Says:

    Älskar dina kort och layouter!

Kommentera

