Skönt att vara efterlängtad!

I morse hade jag en ”date” med min chef och med en snubbe (kallar honom snubbe för jag tyckte inte om honom!) från företagshälsovården. Mötet var för att kolla om det finns något att förändra på arbetsplatsen för att det inte ska gå så här långt. Mötet gick trots allt bra och det var skönt när det var över!

Efter mötet slank jag in en runda på jobbet för att hälsa på och jag blev så väl mottagen av både ungarna och mina kollegor att jag blev riktigt rörd…jag visste inte att jag hade saknat dem så mycket! Jag fick en hel drös med kramar, teckningar och pärlplattor av barnen. Lille M hade inga teckningar i lådan så han gav mig ett sugrör, väl tuggat på. =) Nu är jag hemma denna och nästa vecka också och sedan jobbar jag två dagar veckan därefter och sen kör jag igång igen. Ska bli kul!

wordle-kopiera
Detta är kul att leka med! Hittade länken hos Myamia för ett tag sedan.

sms
Skapat för SWE efter en skiss.

grattispippi
Slutligen ett litet pippi-kort. =)

Nu ska jag sätta mig en stund i pysselhörna med nyframkallade foton innan det är dags att åka till stan för utvecklingssamtal.

Många kramar från en pigg och glad scrappare!

15 svar to “Skönt att vara efterlängtad!”

  1. Milla Says:

    Vad glad jag blir av att läsa att det känns bra för dig! Så underbart att du kände dig glad av att besöka ditt jobb och att du är positiv till att komma tillbaka! Jag är jätteglad för din skull och önskar verkligen att du får fortsätta vara glad och må bra nu!! Stor kram!!
    LO:en är kanonfin och kortet också. Vilken söt pippi.

  2. Sonja T Says:

    Vad skönt att du kände som du gjorde när du kom till din arbetsplats, en sund känsla:) Då är du iaf på rätt väg:)
    Skynda nu inte för fort, utan känn efter ordentligt hur det känns – men det gör du säkert:)
    Lycka till nu!

    Kram, Sonja

  3. Aase Says:

    Jag känner så väl igen mig själv i dig…. Härligt att du ”låter” piggare.
    Tusen kramar Aase

  4. Aase Says:

    Vad kul att du blev så upp piggad av jobbet….
    Känner igen mig själv så mycket i det du skriver….Nu ilar jag till scrapverkstan 🙂
    Kram kram Aase

  5. Mette Says:

    Vad glad jag blir när jag läser om hur bra det gick på ditt besök på jobbet! Härligt vännen!

    Underbar layout och fantastiskt kort! Som alltid när du har varit i farten!

  6. Mirry Says:

    Så snygg blogg du har!

    Spana gärna in våran blogg, passa dessutom på att svara på Dagens Fråga samt att anmäla din blogg till Veckans Blogg!

  7. MiaS Says:

    Underbart att läsa att det du mår bättre och är på väg tillbaka! Glöm inte att ta det lugnt på vägen!

  8. K8an Says:

    Härligt att mötet gick bra!! Du kan ju behöva lite positivt nu!

    Snyggt kort!!

    Kram

  9. Henrietta Says:

    Vad härligt att höra!! Njut och ta det lugnt nu!
    Kramar Henrietta

  10. Gunilla/Nilla Says:

    Ja du snubbar har man mött en del i sitt liv. Skönt att det gick bra iaf!
    Härligt att höra att du mår bättre.

    Fin fina saker du har gjort. Gillade kortet med fågeln massor.
    Läckert upplägg och himlans söt stämpel.

    Nu ska jag starta kvasten och ta mig en påsktur.

    Sköt om dig och ha en superskön helg.

    Kramen till dig/Gunilla

  11. Aase Says:

    Ville bara önska Glad Påsk
    Kram Aase

  12. Vibeke Says:

    Takk for at du inspirerer meg!!!
    Det ligger en award til deg i bloggen min:)

  13. SusanneSj Says:

    Vad härligt att känna sig efterlängtad.

    Jag gillar din LO skarpt, jättefin.
    Den stilrena grattiskortet är bara så toksnyggt.

    Kram på dig och GLAD PÅSK!

  14. Lotta/ FruH Says:

    Skönt att allt gick bra och vilket härligt mottagande av barnen!
    Sugrörspresenten var för kul!
    Hoppas att du hade det kul i Blåkulla! Själv hade jag väldigt kul
    och höll bara på att skrämma ihjäl XX antal människor…..
    Var rädd om dej och GLAD PÅSK!
    Kram,
    Lotta/ FruH

  15. Karin Says:

    Så härligt att det kändes bra på jobbet för det är ju så mycket enklare då att börja arbeta igen. Ta väl hand om dig och skynda långsamt! Glad påsk!

Kommentera

