Sista veckan…

…innan det är dags att börja jobba igen. Jag är faktiskt själv lite förvånad, men superglad givetvis, över att det har gått så bra/fort från att ha sett allt i svart till att vakna varje morgon och känna mig pigg och glad! Jag har dock lärt mig ett och annat under dessa veckor….att lyssna på kroppens signaler och ta dem på allvar. Att ibland stanna upp och rannsaka sig själv över vad som egentligen är viktigt. Jag behöver ibland ställa mig frågan ”Vill jag det här?” Att vara lyhörd för det ”lilla” i vardagen och inte hänga upp sig på sånt man inte kan påverka. Att LE!! =)

Tack och lov för scrappingen också! Rena rama terapin ibland! =)

hangingout
En riktigt färgglad (läs på gränsen till skrikig) layout om dessa poolare i dubbel bemärkelse.

hoppas
Ett enkelt och färgglatt kort…hela jag känner mig färgglad nu förtiden. =)

muffin
Älskar detta gröna papper från October Afternoon (Night Light- Henry)! Den söta muffinbradsen är för söt också. Tyvärr har de tagit slut i butiken men jag ska ta hem dem igen. =)

svarfangad
Här har jag scrappat om min svårfångade son…han vill nästan aldrig ställa upp på fotografering. Fattar inte varför…han är ju så söt!! Det jag använt från butiken är Jenni Bowlin Studio- Vintage Red Ledger, Cuttlebugstjärnor- Concentric Stars, Journaling Spots från Heidi Swapp, Just the edge- Artesina Pool.

jenni
Här har jag använt Jenni Bowlin Studio- Vintage Red Tiny Dots, Jenni Bowlin Studio- Vintage Black Bookprint, Cuttlebugstjärna- Concentric Stars.

Nu mina vänner ska jag hälsa på hos er för att se vad ni hittat på i påsk. Sedan ska jag syssla med sneakpeaken i förra inlägget. Alla 48 stämplarna kommer upp i butiken i dag. =)

Massor med glada kramar!

9 svar to “Sista veckan…”

  1. Aase/ängel60 Says:

    Ja tack och lov för scrapping så mycket balsam för själen. Så härligt att du vaknar piggare och gladare.
    Tokgillar verkligen dina LO, så stilrena utan allt för mycket på du låter verkligen fotot komma till sin rätt.
    Skönt också att få titta på dina kort som är lika stilrena, utan massa tjafs på 😉
    Må gottit. Kram Aase

  2. ÅsaF Says:

    Åh så glad jag är för din skull tjejen!! Vilken härlig inställning! Jag blir på gott humör trots att jag ligger febrig i soffan. 🙂 Snygga alster också!! Scrap är bästa medicinen! Kram

  3. sannaf Says:

    Vad bra att det känns bättre och att du får tid att lyssna på dig själv !!!!!
    urfina layouter och kort som alltid!
    Massor med kramar!!!

  4. Lotta/ FruH Says:

    Visst är det en bra hobby vi har med inbyggd terapi!
    Du bjuder soma lltid på många fina och läckra alster i bästa
    Mia-stil, härligt att se!
    Haha, tax tillhör min ”lista” på djur som jag hyser stor respekt för liksom reptiler, håriga spindlar och råttor…..åså svanar då…
    Kram på dej!
    Lotta/ FruH

  5. Petra/Paradise Says:

    Vad glad jag blir! Glad att du mår bättre vännen!! Och du har helt rätt..man måste lyssna på sin kropps signaler.
    Nu är sommaren på väg och oftast mår man lite bättre inombords när solstrålarna träffar ens hud =D
    Underbara alster som vanligt vännen!!
    Ta hand om dej!
    Stor kram Petra

  6. Karin Says:

    Alltid lika roligt att titta in här på dina alster! Visst är scrapping en fantastisk terapi…alltid tycker jag!
    Kram

  7. SusanneSj Says:

    Skönt att höra att du mår mkt bättre.
    De där orden ”Vill jag det här?” det är såååååå viktigt att kunna säga nej.
    Det kommer att gå jättebra för dig.

    Ögongodis as usual, mums!
    Nu ska jag kika in i butiken o se vad du hittat på där minsann, spännande!

    kramelikram

  8. Gunilla/Nilla Says:

    Härligt att höra att du mår mycket bättre och att du lärt dig lite om dig själv. Inte lätt alla gånger att lyssna på sina egna signaler.

    Visst är vår hobby som balsam för själen. När man kikar in hos idg får man sig alltid en mysig stund med alltid lika välgjorda alster!

    Nu ska jag fixa med lite fredagsbestyr.

    Trevlig helg och stor kram till dig/Gunilla

  9. Milla Says:

    Åhh så fina saker du skapat! Jag blir så glad av din blogg och ännu gladare av att läsa att du mår så mycket bättre! Trevlig Helg! Kram /Milla

Kommentera

